Konoha okiem różnych ludzi (それぞれの木ノ葉, Sorezore no Konoha) jest 581. rozdziałem mangi Naruto.

Opis

Kabuto stwierdza, że dziwnym jest to, iż Sasuke jest w dobrych relacjach z Itachim i jest zaskoczony, gdy dowiaduje się, że już dowiedział się prawdy o Itachim, komentując, że jego działania mają teraz więcej sensu. Kabuto dochodzi do wniosku że atakując Konohę, Sasuke działa przeciwko woli Itachiego i że jeśli chce zniszczyć Konohę, Sasuke powinien dołączyć do niego, gdyż kontynuuje on życzenie Orochimaru by zniszczyć Konohę. Sasuke myśli wstecz po śmierci Itachiego, gdy informacje o tym rozeszły się i o tym jak ninja Konohy byli szczęśliwi, że "zdrajca" został zabity. Sasuke mówi, że jego zniszczenie Konohy jest jego własnym zniszczeniem. Kabuto wyjaśnia, że został wychowany w Konohagakure jako szpieg, tracąc sens swojego życia, ostatecznie tracąc do niego zaufanie. Kabuto oferuje Sasuke bycie jego starszym bratem, oświadczając, że rozumie jak Sasuke został zmieniony do bycia tym kim jest. Itachi przerywa mu, mówiąc Sasuke by nie wierzył Kabuto, o którym stwierdza, że jest lepszym szpiegiem i kłamcą niż on sam i że ciągle jest Itachim Uchiha Konohy. Itachi idzie dalej, mówiąc że nie może krytykować akcji Sasuke, będąc za to odpowiedzialnym i chcąc powiedzieć mu coś, po tym jak zmierzą się z Kabuto. Kabuto powtarza, że jako użytkownik Nieczystego Wskrzeszenia Świata nie może zostać zabity, jego zdolności regeneracyjne mogą być nieprzydatne tylko na poważne obrażenie i ochronę jaką ma w oczach czynią ich genjutsu bezużytecznym. Itachi jest zdenerwowany tym, a Sasuke pyta co powinni robić. Itachi wyjaśnia, że oczy Uchiha mogą działać poza pięcioma zmysłami oponenta, w zamian za ich światło. Itachi jest pod wrażeniem, że Sasuke zna Izanagi, wyjaśniając, że Danzō użył tego przeciwko niemu. Itachi mówi, że nie chodzi mu o Izanagi, ale o technikę która idzie z niąw parze - Izanami. Kabuto atakuje Itachiego, gdy ten porównuje Izanagi i Izanami, a wtedy starszy brat mówi Sasuke by stał blisko niego, gdy blokuje Kabuto jego mieczem.

... więcej o „Konoha okiem różnych ludzi
それぞれの木ノ葉 +
Brakujący obraz +
Konoha okiem różnych ludzi +
それぞれの木ノ葉 +, Sorezore no Konoha +  oraz Konoha okiem różnych ludzi +
Sorezore no Konoha +