FANDOM

Konohamaru!! (木ノ葉丸!!, Konohamaru!!) jest 2. rozdziałem mangi Naruto.

Streszczenie

Podczas przygotować do życia jako ninja Naruto Uzumaki spotyka młodego Konohamaru w środku zamachu na życie Trzeciego Hokage. Po porażce, Konohamaru prosi o trening u Naruto, mając nadzieję, że jego Seksowna Technika wystarczy, by pokonać Trzeciego i zostać Hokage. Planując samemu zostać Hokage, Naruto pyta, dlaczego chłopiec chciałby zdobyć tytuł. Konohamaru wyjaśnia, że, ludzie rozpoznają go jedynie jako wnuka Trzeciego, a nie po jego imieniu. Ma nadzieję, że dzięki zostaniu Hokage ludzie uznają go nie dlatego, że jest wnukiem innego.

Wiedząc, przez co przechodzi Konohamaru, Naruto zgadza się, by go szkolić. Ebisu, wychowawca Konohamaru, wierzy, że „Dziewięcioogoniasty chłopak” wywiera zły wpływ i podejmuje próbę przerwania ich treningu. Konohamaru stosuje swoją ukończoną Seksowną Technikę w próbie pozbycia się Ebisu, jednak bez efektu. Naruto wykonuje wtedy Technikę Haremu, która podziałała na Ebisu i dowodzi, że również on jest zboczony. Widząc, że wciąż dużo musi się nauczyć, Konohamaru zrywa stosunek uczeń-nauczyciel z Naruto, ponieważ poleganie na pomocy Naruto, by zostać Hokage znaczyłoby, że Konohamaru jest nieodpowiedni na tę pozycję.