FANDOM

Kujaku (孔雀, Kujaku) jest jedyną żeńską członkinią zespołu Czterech Symbolicznych Niebiańskich Ludzi.

Osobowość

Wygląd

Umiejętności

Wind Release Wind Cutter

Kujaku używa Elementu Wiatru.

Kujaku stosuje dwa specjalne miecze zwane Fujaku Hisō Shōken. Dzięki nim mogła swobodnie kontrolować i przekształcać wiatr i na przykład wywołać potężny wiatr z minimalnymi kosztami swojej własnej czakry. Była w stanie zneutralizować i odwrócić wszystkie ataki Temari z niesamowitymi efektami. Kujaku najprawdopodobniej zabiłaby ją, jeśli Shikamaru by jej nie uratował.

Część I

Misja Wsparcia Sunagakure

Była jedną z osób, odpowiedzialnych za uprowadzenie studenta Gaary, Matsuri. Podczas, gdy zespół Gaary prowadził pogoń za porywaczami, Kujaku zrobiła na nich zasadzkę i zaczęła walkę z Temari. Kujaku zdobyła przewagę i zabiłaby Temari, gdyby nie to, że Shikamaru i Ino pojawili się i powstrzymali ją. Kujaku, ciągle w ołowiu, nie dawała Shikamaru czasu na opracowanie strategii. Temari wystrzeliła cyklon wiatr w Kujaku, który jednak nie trafił w cel. Kujaku wyśmiała ją, ale zanim zdążyła wykonać następny ruch, została uwięziona przez technikę Shikamaru, Kagemane no Jutsu . Temari następnie wykonała Kuchiyose: Kirikiri Mai podrzucając ją w powietrze i przecinając ją. Zwłoki Kujaku, następnie spadły do wody i zostały zabrane.

Ciekawostki

  • Jej imię oznacza "paw" pochodzącą z Suzaku, cynobryjskiego ptaka z południa.