FANDOM

Mamushi (マムシ, Mamushi) jest shinobi z Sunagakure i członkiem drużyny wraz z Saną i Sayą.

Osobowość

Mamushi wydaje się nieco obłąkany, kochający pojęcie zmagania i przemocy. Jednocześnie, jest on bardzo uległy wobec Sayi, do punktu, w którym odnosi się do niej jako "Pani". Mamushi jest również łatwo zastraszany przez nią, bo uchyla się, gdy jest wściekły.

Wygląd

Mamushi ma krótkie czarne włosy i kolczaste szeroko otwarte oczy z widocznymi żyłami. On również nosi opaskę protektora w bandana stylu wokół jego ustach. Nosi pomarańczowe poncho na szyi, zielone szelki i brązowe spodnie z długimi mitenkami i bandaże wokół jego ramion.

Umiejętności

Wydaję się walczyć na dystans ze swoją ręką węży. Węże są jadowite.

Część II

Śladami Naruto: Ścieżki Przyjaciół

Jej zespół był jednym z niewielu, którym udało się dotrzeć do drugiej rundy. W drugiej rundzie spotkali drużynę Asumy. Saya przejęła umysł Chojiego. Ostatecznie Ino udaje się wypędzić Sayę z umysłu przyjaciela. Potem Saya planuję zrobić z nich swoich niewolników. Szybko znaleźli zespół Asumy, który był wyczerpany i zaatakowali go. Sakura pokonała jej drużynę jednym uderzeniem. Później widzimy jak Mamushi z drużyną przybywa pod główny budynek.