FANDOM

Maruten Akimichi (秋道マルテン, Akimichi Maruten) jest Tokubetsu Jōninem z Konohagakure pochodzącym z klanu Akimichi.

Wygląd

Podobnie jak inni członkowie klanu Akimichi, jest bardzo solidnie zbudowany oraz również, jak większość członków jego klanu nosi strój podobny do samuraja z kanji dla "żywność" (, Shoku) z przodu i ma charakterystyczne okrągłe oznaczenia na policzkach i podbródku. Ma krótkie brązowe włosy spięte w kucyk.

Umiejętności

Chociaż pełne jego umiejętności są nieznane, jako członek klanu Akimichi, Maruten może przekształcić kalorie w czakrę w celu wykonania sekretnych technik swojego klanu. Nosi bō, więc prawdopodobnie jest biegły w jego używaniu.

Część II

Czwarta Światowa Wojna Shinobi: Konfrontacja

Podczas Czwartej Światowej Wojny Shinobi, został wysłany na Żółwią Wyspę wraz z kilkoma innymi shinobi Konohagakure, aby upewnić się, że Naruto pozostaje w swojej sali treningowej.[2] Kiedy on i drugi członek jego klanu ruszyli by zatrzymać Naruto przed wyjściem zawiedli, gdyż wraz z kilkoma innymi shinobi zostają odepchnięci do tyłu przez Naruto. Później dostają rozkaz do Shibiego by śledzić Naruto, gdy ten ucieka.

Źródła

  1. Czwarty Databook, strona 208
  2. Naruto rozdział 534, strona 16