FANDOM

Marzenie shinobi (忍の夢, Shinobi no Yume) jest 382. odcinkiem anime Naruto: Shippūden.

Opis

Pięciu Kage zbliża się do pola bitwy, poruszając się na piaskowych platformach Gaary. Z oddali widzą Dziesięcioogoniastego w formie drzewa, Katsuyu natychmiast przechodzi do wyjaśnienia obecnej sytuacji na froncie. Tymczasem na polu bitwy, Shikamaru walczy o życie, po tym jak większość jego czakry została zaabsorbowana przez Święte Drzewo. Sakura próbuje mu pomóc wraz z Katsuyu, jednak jej mniejsze klony również zmarły po ataku. Naruto płacze, będąc świadkiem śmierci swych przyjaciół, następnie ponownie próbuje przełamać wolę Obito. Hashirama zwraca się do sojuszu, tłumacząc im, że nie mogą się poddać. Następnie dodaje, że życie w genjutsu Obito będzie dla nich gorsze niż śmierć. Na front dociera również Orochimaru wraz z Suigetsu oraz Karin. Gdy Pierwszy wciąż walczy z Madarą, Uchiha oznajmia, że do zakwitnięcia drzewa zostało jeszcze 15 minut, następnie dodaje, że wtedy zmieni się z Obito miejscami wykorzystując jego umiejętności senjutsu. Nieco później, Hashirama przekazuje sojuszowi informacje za pośrednictwem techniki Ino. Sasuke wykorzystuje swoje Susanoo by przeciąć jeden z korzeni Shinju, po czym pyta Naruto, czy już osiągnął granicę. Uzumaki wszedł w Tryb Ogoniastej Bestii oraz Tryb Mędrca, a jego myśli były przekazywane całemu sojuszowi poprzez technikę Ino. Tymczasem Sasuke wykorzystał energię naturalną Jūgo, która natychmiast pokryła jego Susanoo. Następnie obaj ruszyli do walki z Obito. Sojusz nabrał nieco motywacji, następnie ukazane zostały myśli Hashiramy dotyczące pierwszego w historii Szczytu Kage. Objawiło się marzenie Pierwszego, który ponad wszystko pragnął zjednoczenia świata shinobi. Z nową determinacją, zmotywowani żołnierze przygotowywali się do bitwy. Następnie na pole walki dotarli Kage, którzy dołączyli do bitwy.