FANDOM

Technika pochodząca z Zewnętrznej Ścieżki[1], która pozwala zmaterializować łańcuchy czakry, które oplatają cele. Są wystarczająco silne, by związać kilka ogoniastych bestii dla użytkownika, nawet zdalnie nimi sterując. Przez użycie odbiorników czakry, można zmaterializować łańcuchy czakry w inne stworzenia, wiążąc cel z kimś albo czymś innym. Łańcuchy są w stanie związać wszystko co dotknie odbiornik czakry.[2] Według Pięcioogoniastego, powoduje zmaganie się z wielkim bólem.[3]

Obito nie tylko używa tej metody, by kontrolować Sześć Ścieżek Bólu, ale również Ogoniaste Bestie zapieczętowane wewnątrz jinchūriki, używając zaledwie jednego odbiornika umieszczonego po lewej stronie klatki piersiowej w każdym z ożywionych. To również służy do związania czakrą ogoniastych bestii, ciągle związane z Obito przez Demoniczna Statuę Zewnętrznej Ścieżki, do jinchūriki pozwalając na użycie ich umiejętności, pozwalając Obito na szybkie zapieczętowanie ich z powrotem do statuy, gdyby kontrola nad nią została przerwana.[4]

Gdy są używane przez Madarę, łańcuchy mają końcówkę w kształcie głowy smoka i mogą być rozdzielone i ponownie połączone, aby nie zostać przerwane.[5]

Zobacz też

Źródła

  1. Naruto rozdział 569, strona 5
  2. Naruto rozdział 569, strona 10
  3. Naruto rozdział 567, strona 7
  4. Naruto rozdział 570, strony 2-4
  5. Naruto rozdział 660, strony 12-13