FANDOM

Mizukage, Gigantyczny Małż i miraż (水影と蜃と蜃気楼, Mizukage to Ōhamaguri to Shinkirō) jest 300. odcinkiem anime Naruto: Shippūden.

Opis

Zanim Gaara mógł kompletnie zapieczętować Drugiego Mizukage i Trzeciego Raikage, udaje im się uciec, po czym zaczynają bezlitośnie atakować Czwartą Dywizję. Tymczasem, bitwa pomiędzy Ōnokim i trwa dalej, gdyż nikt nie jest w stanie wyjść na prowadzenie używając Uwolnienia Pyłu: Oderwanie Prymitywnego Świata. Mū ostrzega swojego ucznia, by poprosił o wsparcie, gdyż sytuacja nie wygląda za dobrze ze względu na jego wiek. Gdy Mizukage i Raikage ujawniają swoje umiejętności i jak im przeciwdziałać, Mizukage przywołuje Gigantycznego Małża, a Trzeci Raikage oddala się od niego z grupą mającą w składzie Temari podążającą za nim. Gaara powierza zapieczętowanie Mizukage swojej dywyzji i rusza na Mū, wielce obrażając Mizukage. Podczas bitwy z Tsuchikage, Naruto przybywa i używa Planetarnego Rasengana, a z pomocą Gaary udaje mu się trafić Mū, który zostaje silnie odepchnięty. Ōnoki szybko używa Uwolnienia Ziemi: Techniki Dodania Masy Skale, by zwiększyć masę Mū unieruchamiając go, a wtedy Gaara pieczętuje go. Gaara natychmiastowo przepytuje Naruto o jego obecność na polu bitwy, gdy Shikaku przemawia do nich i wyjaśnia dlaczego Naruto tam jest. Gaara pyta Naruto czy sobie radzi używając czakry Dziewięcioogoniastego tak łatwo, na co ten odpowiada, że nie planuje umrzeć dopóki nie zostanie Hokage i nie jest dzieckiem, gdyż Gaara jest Kazekage. Naruto rusza do Trzeciego Raikage, a dwóch Kage wyrusza zmierzyć się z Drugim Mizukage. Shinobi ciągle mierzą się z pokonaniem genjutsu Drugiego Mizukage i zostają zaatakowani przez Technikę Wodnego Balonu zanim Gaara mógł ich uratować. Jednakże olej w technice ciągle osłabia jego piasek, gdy Gaara mierzy się z Drugim. Gdzie indziej sensoryczny piasek lokalizuje prawdziwego Gigantycznego Małża, którego Ōnoki próbuje zniszczyć, ale nie ma wystarczająco dużo czakry do użycia Uwolnienia Pyłu. Zamiast tego używa kamiennej pięści o zwiększonej wadze, by złamać muszlę małża i rozprasza mgłę. Jednakże, Ōnokiemu strzela w krzyżu, pozwalając Drugiemu Mizukage na użycie Techniki Wodnego Pistoletu, by zastrzelić Tsuchikage zanim mógł uciec.

Napisy

Rola Seiyū
Polski Japoński Rōmaji Polski Japoński Rōmaji
Naruto Uzumaki うずまきナルト Uzumaki Naruto Junko Takeuchi 竹内 順子 Takeuchi Junko
Piąty Kazekage: Gaara 五代目風影・我愛羅 Godaime Kazekage: Gaara Akira Ishida 石田 彰 Ishida Akira
Temari テマリ Temari Romi Park 朴 璐美 Paku Romi
Shikaku Nara 奈良シカク Nara Shikaku Hiroshi Yanaka 家中 宏 Yanaka Hiroshi
Trzeci Tsuchikage: Ōnoki 三代目土影・オオノキ Sandaime Tsuchikage: Ōnoki Tomomichi Nishimura 西村 知道 Nishimura Tomomichi
Drugi Mizukage 二代目水影 Nidaime Mizukage Hideyuki Umezu 梅津 秀行 Umezu Hideyuki
Drugi Tsuchikage: Mū 二代目土影・無 Nidaime Tsuchikage: Mū Osamu Mukai 向井 修 Mukai Osamu
Trzeci Raikage 三代目雷影 Sandaime Raikage Naoki Tamanoi 玉野井直樹 Tamanoi Naoki
Zjednoczeni Shinobi 連合の忍 Rengō no Shinobi Tōru Nara 奈良 徹 Nara Tōru
Tomoyuki Shimura 志村 知幸 Shimura Tomoyuki
Ryūichi Kijima 木島 隆一 Kijima Ryūichi
Taira Kikumoto 菊本 平 Kikumoto Taira
Mitsuhiro Gotō 後藤 光祐 Gotō Mitsuhiro