FANDOM

Moc - odcinek 2 (「力-Chikara-」episode2) jest 291. odcinkiem anime Naruto: Shippūden.

Opis

Odrodzona Drużyna Kakashiego kontynuuje walkę z Kabuto i wskrzeszonymi shinobi, gdy Naruto zostaje połknięty przez gigantycznego węża, ale udaje mu się uciec używając cienistego klona, lecz przypadkowo połyka węże, które znajdowały się w stawie, a wcześniej użył ich Kabuto, by przyzwać Hidana. Gdy Naruto wychodzi na powierzchnię, Kabuto wycofuje się i odchodzi ze swoimi marionetkami, używając Deidary do odwrócenia uwagi, po pokazaniu zwłok straży wioski w ustach węża. Tymczasem, Dokku zajmuje się sierotami, podczas gdy Miina, z powodu traumy, staje się niemową. Po ataku, Naruto i Sakura dołączają do Shiseru, Yamato i Saia idących z resztą strażników. Gdy Yamato i Sai zastanawiają się dlaczego Kabuto zniszczył wioskę, Sakura i Naruto podążają za Shiseru do domu Dokku. Gdy Dokku i sieroty widzą ich i zauważają Naruto noszącego ten sam ochraniacz na czoło co wskrzeszeni shinobi, Leo kopie Naruto i biegną aż do uszkodzonego mostu. Leo przechodzi pierwszy, ale gdy Dokku i Miina biegną, spadają z niego, ale zostają ocaleni przez Naruto. Yamato i Sai proszą o informacje, gdy głowa wioski pokazuje im książkę traktująca o stworzeniu Hole, gdzie znajduje się Wioska Tonika. Pewna moc znajdowała się w Hole wiele wieków temu. Naruto śni ponownie, gdzie wewnątrz swojej świadomości stoi przed klatką Dziewięcioogoniastego, a z jego stóp wypływają węże zjedzone wcześniej. Naruto i Dokku rozmawiają na temat porażki Dokku, gdy miał ocalić dziewczynę za młodu i wszystkich porażkach w swoim życiu, w przeciwieństwie do Naruto, który stał się nawet sławny w Wiosce Hachō, obszarze wiejskim. Yamato i Sai dyskutują na temat tego co może stać się później, włączając "Saezuri" i o instytucji, która zaopiekuje się sierotami. Kabuto, wraz z Hidanem i Deidarą, rozmawiają używając zwojów na cmentarzu, przed nałożeniem kolejnego talizmanu na głowie Deidary.

Ciekawostki

  • Krótko przed zaatakowniem Dokku, Hayate Gekkō nie nosił pochwy na miecz przypiętej do jego pleców.

Napisy

Rola Seiyū
Polski Japoński Rōmaji Polski Japoński Rōmaji
Naruto Uzumaki うずまきナルト Uzumaki Naruto Junko Takeuchi 竹内 順子 Takeuchi Junko
Sakura Haruno 春野サクラ Haruno Sakura Chie Nakamura 中村 千絵 Nakamura Chie
Sai サイ Sai Satoshi Hino 日野 聡 Hino Satoshi
Yamato ヤマト Yamato Rikiya Koyama 小山 力也 Koyama Rikiya
Kakashi Hatake はたけカカシ Hatake Kakashi Kazuhiko Inoue 井上 和彦 Inoue Kazuhiko
Dokku ドック Dokku Hiroto Torihata 鳥畑 洋人 Torihata Hiroto
Leo レオ Reo Makoto Tsumura 津村まこと Tsumura Makoto
Miina ミィナ Miina Taeko Kawata 川田 妙子 Kawata Taeko
Faz ファズ Fazu Miki Fukui 福井 美樹 Fukui Miki
Sora ソラ Sora Mariko Mizuno 水野マリコ Mizuno Mariko
Lando ランド Rando Mariko Tōnai 東内マリ子 Tōnai Mariko
Shiseru シセル Shiseru Kotono Mitsuishi 三石 琴乃 Mitsuishi Kotono
Kabuto Yakushi 薬師カブト Yakushi Kabuto Nobutoshi Canna 神奈 延年 Kanna Nobutoshi
Disonasu ディソナス Disonasu Masayuki Omoro 小室 正幸 Omoro Masayuki
Lider Wioski 村長 Sonchō Shōzō Sasaki 佐々木省三 Sasaki Shōzō
Ochroniarz sklepu 店主 Tenshu Taira Kikumoto 菊本 平 Kikumoto Taira
Asystent w sklepie 店員 Ten'in Shinobu Matsumoto 松本 忍 Matsumoto Shinobu