FANDOM

Moc - odcinek 3 (「力-Chikara-」episode3) jest 292. odcinkiem anime Naruto: Shippūden.

Opis

Po obudzeniu się z czegoś co pozornie wydawało się być złym snem, Miina biegnie do Dokku w nocy, by poczuć się lepiej. Gdzie indziej, na cmentarzu, Kabuto Yakushi przygotowuje się do wskrzeszenia kogoś. Gdy zaczyna się kolejny dzień Leo, Faz, i Lando są chętni, by rozpocząć trening ninjutsu pod okiem Naruto, który nie czuł się zbyt dobrze. Jednakże, po zostaniu zbesztanym przez chłopców, gdyż obiecał im to wcześniej, Naruto zdecydowanie rozpoczyna trening, w którym bierze udział nawet Shiseru, uznając to za interesujące. Tymczasem wskrzeszony Deidara i genetyczny klon Hidana kłócą się nad ich metodami zabicia kilku członków milicji Wioski Hachō i później konfrontują się z większą ilością wraz z Yamato i Saiem. Nękana przez żywe obrazy cały dzień, gdy dochodzą do domu Miina idzie do Naruto i zaczyna mówić "wyjdź" wielokrotnie. Myśląc, że Miina jest po prostu niegrzeczna, Shiseru karze ją i Miina po prostu wybiega. Później, Disonasu odwiedza ich dom i ku zaskoczeniu wszystkich, Lider Wioski Tonika jest z nimi. Witając wnuki, zwraca uwagę, że zranił swoje oczy, ale wspominając wcześniejsze wydarzenia, pyta Dokku o kawałek skarbu, który dał mu w trakcie inwazji na wioskę. Jednakże, Miina ostrzega wszystkich, że jest coś nie tak z jej dziadkiem i okazuje się, że został wskrzeszony. Gdy dochodzi do walki wraz z pojawieniem się Kabuto, Naruto wkrótce zaczyna wyć z bólu. Biegnąć w jego kierunku, Miina ponownie mówi młodemu mężczyźnie, by wyszedł, przed wyciągnięciem czegoś z Naruto nieznanymi środkami. Czarna ciecz wkrótce zamienia się w czworoogoniastą formę Wersji 2. Naruto, nad którą Kabuto usiłuje przejąć kontrolę za pomocą talizmanu, ale bezskutecznie. Gdy kreatura atakuje na oślep, wszyscy patrzą na to w przerażeniu.

Napisy

Rola Seiyū
Polski Japoński Rōmaji Polski Japoński Rōmaji
Naruto Uzumaki うずまきナルト Uzumaki Naruto Junko Takeuchi 竹内 順子 Takeuchi Junko
Sakura Haruno 春野サクラ Haruno Sakura Chie Nakamura 中村 千絵 Nakamura Chie
Kabuto Yakushi 薬師カブト Yakushi Kabuto Nobutoshi Canna 神奈 延年 Kanna Nobutoshi
Dziewięcioogoniasty Lis 九尾の狐 Kyūbi no Kitsune Tesshō Genda 玄田 哲章 Genda Tesshō
Dokku ドック Dokku Hiroto Torihata 鳥畑 洋人 Torihata Hiroto
Leo レオ Reo Makoto Tsumura 津村まこと Tsumura Makoto
Miina ミィナ Miina Taeko Kawata 川田 妙子 Kawata Taeko
Faz ファズ Fazu Miki Fukui 福井 美樹 Fukui Miki
Sora ソラ Sora Mariko Mizuno 水野マリコ Mizuno Mariko
Lando ランド Rando Mariko Tōnai 東内マリ子 Tōnai Mariko
Shiseru シセル Shiseru Kotono Mitsuishi 三石 琴乃 Mitsuishi Kotono
Hidan 飛段 Hidan Masaki Terasoma てらそままさき Terasoma Masaki
Deidara ディダラ Deidara Katsuhiko Kawamoto 川本 克彦 Kawamoto Katsuhiko
Disonasu ディソナス Disonasu Masayuki Omoro 小室 正幸 Omoro Masayuki
Lider Wioski 村長 Sonchō Shōzō Sasaki 佐々木省三 Sasaki Shōzō
Strażnik 防人 Sakimori Shinobu Matsumoto 松本 忍 Matsumoto Shinobu