FANDOM

Moc - ostatni odcinek (「力-Chikara-」episode Final) jest 295. odcinkiem anime Naruto: Shippūden.

Opis

Pobierając moc wewnątrz Ama no Hoko, Dziewięcioogoniasty Klon Naruto ulega mutacji w wersję ogoniastej hydry Dziewięcioogoniastego, po czym brutalnie odpycha Disonasu, zabijając go. Przytłoczony, Naruto prawie poddaje się ofercie Dziewięcioogoniastego o mocy, gdy głos Minato wzywa chłopca do kontrolowania ogoniastej bestii, po czym Naruto zostaje pokryty płaszczem czakry sześcioogoniastej formy na obraz Dziewięcioogoniastego. Z czasem, gdy przegrywa z klonem, Dziewięcioogoniasty zaczyna przejmować kontrolę nad ciałem Naruto i przyjmuje stadium siedmioogoniastego jinchūriki, a Yamato próbuje go unieruchomić. W tym samym czasie, choć był ścigany przez Kakashiego Hatake, Kabuto Yakushiemu udaje się uciec w pojawiającym się chaosie. Dokku i Shiseru decyduje się dezaktywować Ama no Hoko i żegnają się z dziećmi. W trakcie drogi, wyznają sobie miłość i decydują się pobrać jeśli przeżyją, zanim ziemia zaczyna się osuwać, przez co Dokku jest zmuszony trzymać Shiseru przed upadkiem. W tym czasie, Miinie udaje się dotrzeć do Naruto, odzyskującego kontrolę i przyjmującego nową formę, by uratować Shiseru po powiedzeniu Dokku, by ruszał i zatrzymał Ama no Hoko. Gdy Dokku wspomina sobie melodyjkę nuconą przez Miinę, by zmienić dźwięk Saezuri do dezaktywacji wieży, Naruto używa swojej nowej mocy do zniszczenia klona, gdy Ama no Hoko chowa się pod ziemię. Dzieci świętują z Naruto.