FANDOM

Moje prawdziwe marzenie (本当の夢, Hontō no Yume) jest 369. odcinkiem anime Naruto: Shippūden.

Opis

Klan Uchiha oraz Senju ostatecznie utworzyły sojusz, marzenie Madary i Hashiramy o utworzeniu wioski, w której dzieci nie są posyłane na front, w końcu się spełniło. Oprócz tego wioska sprzymierzyła się z Krajem Ognia. Założyciele wioski z dumą podziwiali dobrobyt mieszkańców, stojąc na górze, wspominali czasy dzieciństwa. Hashirama oznajmił, że klany Sarutobi oraz Shimura chcą przyłączyć się do wioski. Następnie dodał, że muszą wybrać Hokage - przedstawiciela wioski oraz jej nazwę. Madara zasugerował, że wioska powinna nazywać się Wioska Ukryta w Liściach - Konohagakure. Przedstawiciel klanu Senju dodał również, że twarz Hokage, powinna być wyryta na klifie tak, y"obserwowała" całą osadę. Następnie Tobirama przybył do Hashiramy i stwierdził, że Hokage musi być wybrany demokratycznie, wraz ze starszyzną Kraju Ognia i mieszkańcami wioski. Madara słyszał całą rozmowę, a Hashirama został mianowany Pierwszym Hokage. Madara zaprowadził Hashiramę do Sanktuarium Naka, gdzie pokazał mu kamienne tablice. Madara odczytał treść, którą udało mu się rozszyfrować. Jedna z interpretacji tekstu mówiła o tym, że dwie przeciwne sobie siły mogą wspólnie stworzyć pokój. Według innej współpraca jest tylko cichą formą konfliktu. Hashirama nie do końca rozumiał, co Madara miał na myśli, mimo to próbował przekonać go do pozostania w wiosce. Słowa Hashiramy jednak nie dotarły do Madary, który wkrótce opuścił wioskę. Od tego czasu osadzie bardzo się powodziło. Inne wielkie narody również utworzyły ukryte wioski, podobne do Konohy. Po pewnym czasie Madara powrócił by zaatakować wioskę i zniszczyć marzenie Hashiramy. Podczas walki Pierwszemu Hokage udało się skutecznie przeciwstawić Dziewięcioogoniastemu, który odziany w Susanoo był pod kontrolą Madary.