FANDOM

Momoshiki Ōtsutsuki (大筒木キンシキ, Ōtsutsuki Momoshiki) był członkiem głównego rodu klanu Ōtsutsuki, który przybył na Ziemię w celu zbadania miejsca pobytu Kaguyi Ōtsutsuki.

Osobowość

Wygląd

Umiejętności

Dōjutsu

Byakugan

Momoshiki posiadał Byakugana w obu oczach, który zapewniał mu pole widzenia prawie 360​​°, widzenie rentgenowskie oraz widzenie systemu czakry i punkty Tenketsu. W mandze i anime mógł używać swojego Byakugana by przewidywać przyszłość innych ludzi, jednakże nie mógł zobaczyć swojej.

Rinnegan

Momoshiki posiadał Rinnegana w dłoniach, jego dojutsu początkowo posiadało kolor czerwony zamiast fioletowego. Za pomocą prawego Rinnegana mógł absorbować techniki oparte na Ninjutsu, a następnie wykonać je ze zwiększoną siłą i skalą za pomocą swojej lewej dłoni. Swoim prawym Rinneganem mógł również zamieniać cel w pigułkę z czakrą, po której zjedzeniu zyskiwał dłuższe życie oraz czakrę obiektu zamienionego w pigułkę. Gdy cel zamieniony w pigułkę miał wystarczająco dużo czakry, Momoshiki mógł wtedy przejść metamorfozę, która powodowała zmianę koloru jego Rinneganów z czerwonego na żółty oraz zyskiwał dodatkowy na czole. Podczas tej transformacji zyskiwał również czarne odbiorniki, którymi mógł albo walczyć w bezpośredniej walce lub nimi strzelać.

Ninjutsu

Transformacja Natury

Dzięki Rinneganowi Momoshiki mógł korzystać ze wszystkich pięciu podstawowych natur czakry. Mógł również stworzyć Ogromne stworzenia takie jak, SaruiwaInukaitakerunomikotoKijigari Które były wystarczająco silne by walczyć z Kuramą w pancerzu z Susanoo. Uwolnienie Ognia Momoshikiego tak silne że zdołało obezwładnić Susanoo Sasuke, a jemu samemu przypalić połowę twarzy. Może on również uwolnić tak silny podmuch wiatru, że był w stanie odeprzeć wiele Shurikenów okrytych Uwolnieniem Błyskawicy wypuszczonych przez Sasuke.

Nowa Era

Wątek Akademii

Wątek Kontra Momoshiki

Ciekawostki

  • Na krótko przed i po absorpcji Kinshikiego, byakugan Momoshikiego nie posiadał żył w mandze.