FANDOM

Naruto: Ninja Council 3 jest trzecią odsłoną serii Ninja Council na Nintendo DS. Jest to zasadniczo Naruto: Saikyō Ninja Daikesshū 4 DS, jednak treści powiązane z postaciami, takimi jak Kimimaro, specjalne ataki Czwórki Dźwięku i same ich zmienne formy zostały zmienione lub usunięte. Do gry dodano jako bonus kartę z Kolekcjonerskiej Gry Karcianej Naruto. W Europie gra została wydana jako Naruto: Ninja Council European Version, mocno jednak okrojona — kilka postaci usunięto, podobnie uczyniono z niektórymi technikami pewnych postaci (w szczególności z Rasenganem Naruto) i wycięto jedną czwartą misji.

Rozgrywka

W Naruto: Ninja Council 3 gra się podobnie do poprzednich dwóch gier z serii. Misje odbywają się na małej mapie. Ekran dotykowy służy zarówno jako mapa, jak i miejsce do wykonywania rozmaitych technik. Standardowymi przeciwnikami są w tej grze zwierzęta i ninja. Na pewnych misjach musisz walczyć z bossami, którymi są zazwyczaj antagoniści z serii. Podczas misji gracz musi pokonać przeciwnik musi pokonać przeciwnika w różnych warunkach (np. mając połowę życia, chroniąc towarzysza, używając do znokautowania konkretnego ruchu itd.).

Grywalne postacie