FANDOM

Bijatyka oparta na popularnym serial anime Naruto bazującej na komiksie autorstwa Masashiego Kishimoto. Zabawa polega na toczeniu pojedynków z najsłynniejszymi postaciami tego uniwersum. W grze występuje 26 grywalnych bohaterów, których można dowolnie rozwijać. Każdy z wojowników posiada własny styl walki i ciosy specjalne.Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Impact to kolejna produkcja stworzona na podstawie popularnego serialu animowanego pt. Naruto. Wydana przez firmę Namco Bandai i osadzona w serialowym uniwersum gra pełna jest dynamicznej akcji i walk 1 na 1 czy też 1 na wielu. Tytuł przeznaczony jest jedynie na konsolę PlayStation Portable.

Serial przedstawia przygody młodego ninja o imieniu Naruto. Bohater pragnie zostać najlepszym wojownikiem, więc rozpoczyna wymagające treningi i podejmuje walkę z kolejnymi przeciwnikami, którzy czyhają na jego życie. Kiedy rozpętuje się wielka wojna, zostajemy wrzuceni w wir wydarzeń. Tło fabularne gry obejmuje dużą część nakręconych odcinków anime. Dzięki temu gracz spotyka nie tylko znane mu postacie, ale odwiedza znane miejsca i jeszcze raz przeżywa serialowe bitwy.

W grze występuje 26 grywalnych postaci, które można dowolnie rozwijać. Autorzy zadbali o proste sterowanie oraz łatwą technikę wyprowadzania ciosów specjalnych. Rozgrywkę podzielono na kilka trybów. Pojawia się Story Battle, w którym przeprowadzamy ulubionego bohatera przez kolejne, serialowe wydarzenia. a także ciekawy Tag Battle. Udostępnia on 20 misji, w których ukończeniu pomóc może drugi gracz.

Grafika w Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Impact stoi na dobrym poziomie. Autorzy wykorzystali technikę cel-shadingu, dzięki czemu gra przypomina wyglądem serial animowany. Postarano się także o nowe ujęcia kamer w trakcie pojedynków z bossami – ma to dostarczyć nowych doświadczeń płynących z rozgrywki.

Gra umożliwia zabawę dla maksymalnie dwóch graczy. Głosów postaciom użyczyli aktorzy pracujący przy dubbingowaniu serialu Bijatyka oparta na popularnym serial anime Naruto bazującej na komiksie autorstwa Masashiego Kishimoto.

Postacie

Grywalne

Wsparcie

Bossowie