FANDOM

Proszę zauważyć, że jest to artykuł Naruto Wiki o tomie mangi. Jeśli szukasz artykułu o postaci, powinieneś się skierować do Naruto Uzumaki.
Zawartość
1 2 3 4 5 6 7

Naruto Uzumaki (うずまきナルト, Uzumaki Naruto) jest 1. tomem mangi Naruto.

Rozdział 1

Naruto Uzumaki!! (うずまきナルト!!, Uzumaki Naruto)

Naruto Uzumaki jest żywiołowym rozrabiaką z Konohagakure. Jego żarty nie są jednak powodowane złośliwością, ale pragnieniem, by zwrócono na niego uwagę. Cieszy się, gdy jest upominany, ponieważ zyskuje wtedy czyjąś uwagę, jest to dla niego ważne, ponieważ nie ma rodziny ani przyjaciół. Wielu mieszkańców wioski nie trawi chłopca, wręcz go nienawidzi.

Naruto uparcie twierdzi, że zostanie najsilniejszym Hokage w historii Konohy, jednak jak na złość nie zdaje egzaminu kończącego Akademię, bo nie opanował jednej z podstawowych technik: Techniki Klonowania. Jeden z egzaminatorów, Mizuki, powiedział Naruto, że jeśli ukradnie zwój z pieczęciami i nauczy się jednej zakazanej techniki, to będzie mógł kontynuować swój rozwój jako shinobi Konohy.

Po dokonaniu kradzieży zwoju z rezydencji Hokage Naruto ucieka, jednak zostaje złapany przez innego instruktora, Irukę Umino. Zaskoczony chłopak obawia się, że nie zdąży się już niczego nauczyć. Gdy Iruka zdaje sobie sprawę z tego, że jego uczeń został oszukany, ratuje chłopca przed atakiem Mizukiego, który chce zagarnąć zwój dla siebie.

Mizuki mówi chłopcu, że jest sam na świecie, ponieważ jest w nim zapieczętowany Lis Demon o Dziewięciu Ogonach. Dodaje też, że to dlatego mieszkańcy go nienawidzą i że Iruka też go nienawidzi, bo jest bestią, która zabiła jego rodziców. Iruka tłumaczy Mizukiemu, że to nie tak i że nie widzi w Naruto demona, ale chłopca, wybitnego ucznia, który bardzo się stara, lecz jest niedoceniany i poznał w życiu dużo dużo cierpienia. Iruka nieświadomy tego, że Naruto go słyszy końcu swoją wypowiedź mówiąc, że ten chłopak nie jest Lisim Demonem, lecz jednym z mieszkańców Konohagakure. Wzruszony Naruto ruszył na ratunek swojemu mistrzowi i pokonał Mizukiego nowo poznaną Techniką Cienistego Klona, dzięki czemu Iruka zaliczył mu egzamin i chłopiec pierwszy raz założył ochraniacz na czoło z symbolem Konohy.

Rozdział 2

Konohamaru!! (木ノ葉丸!!, Konohamaru!!)

Podczas przygotować do życia jako ninja Naruto Uzumaki spotyka młodego Konohamaru w środku zamachu na życie Trzeciego Hokage. Po porażce, Konohamaru prosi o trening u Naruto, mając nadzieję, że jego Seksowna Technika wystarczy, by pokonać Trzeciego i zostać Hokage. Planując samemu zostać Hokage, Naruto pyta, dlaczego chłopiec chciałby zdobyć tytuł. Konohamaru wyjaśnia, że, ludzie rozpoznają go jedynie jako wnuka Trzeciego, a nie po jego imieniu. Ma nadzieję, że dzięki zostaniu Hokage ludzie uznają go nie dlatego, że jest wnukiem innego.

Wiedząc, przez co przechodzi Konohamaru, Naruto zgadza się, by go szkolić. Ebisu, wychowawca Konohamaru, wierzy, że „Dziewięcioogoniasty chłopak” wywiera zły wpływ i podejmuje próbę przerwania ich treningu. Konohamaru stosuje swoją ukończoną Seksowną Technikę w próbie pozbycia się Ebisu, jednak bez efektu. Naruto wykonuje wtedy Technikę Haremu, która podziałała na Ebisu i dowodzi, że również on jest zboczony. Widząc, że wciąż dużo musi się nauczyć, Konohamaru zrywa stosunek uczeń-nauczyciel z Naruto, ponieważ poleganie na pomocy Naruto, by zostać Hokage znaczyłoby, że Konohamaru jest nieodpowiedni na tę pozycję.

Rozdział 3

Sasuke Uchiha!! (うちはサスケ!!, Uchiha Sasuke!!)

Naruto Uzumaki, kiedy wreszcie zdał egzamin końcowy, kieruje się do akademii ninja, by zostać przydzielonym do trzyosobowego zespołu. W jego drużynie znalazła się Sakura Haruno, dziewczyna, w której Naruto jest zakochany oraz Sasuke Uchiha, osoba, którą Naruto uważa za rywala. Po tym, jak Sakura okazuje rozczarowanie po przydzieleniu z Naruto i jest szczęśliwa tylko z przydzielenia Sasuke, Naruto obmyśla plan. Podczas lunchu Naruto napada na Sasuke i związuje go, po czym używa Techniki Przemiany, by przekształcić się w Sasuke. Podchodząc do Sakury jako Sasuke, chce się dowiedzieć, co o nim myśli. Przerywa mu nagła potrzeba skorzystania z toalety, na chwilę przed możliwością otrzymania całusa od Sakury. W międzyczasie Sasuke udaje się wyzwolić. Mija on Sakurę, a ona zadręcza go, mówiąc o wspólnie spędzonym czasie kilka chwil wcześniej. Potem zaczyna obrażać Naruto i śmieje się z tego, że nie ma on rodziców. Sasuke odpiera ze złością, mówiąc, że Sakura sprawia, że czuje się on niedobrze. Uznając, że była dla Naruto zbyt podła, Sakura postanawia, że powinna od tej pory spróbować być dla niego milsza.

Rozdział 4

Kakashi Hatake!! (はたけカカシ!!, Hatake Kakashi!!)

Nowo utworzona Drużyna 7 otrzymuje instruktora, jōnina Kakashiego Hatake. Aby się lepiej poznać, dzielą się pewnymi informacjami o sobie; Naruto chce zostać Hokage; Sasuke chce zabić pewną osobę; Sakura pokrywa się rumieńcem przed ujawnieniem, że lubi Sasuke, lecz otwarcie oświadcza, że nienawidzi Naruto; Kakashi, mimo że był to jego pomysł, odmawia udzielenia jakichkolwiek o sobie, zamiast sugerowania, że są one beznadziejne.

Zanim oficjalnie zostaną geninami, a zatem ninja, Drużyna 7 musi wziąć udział w sprawdzianie przetrwania. Kakashi doradza, by nic przedtem nie jedli i daje im czas na przygotowania do następnego dnia. Potem pokazuje się spóźniony. Członkowie Drużyny 7 otrzymują zadanie zdobycia jednego z dwóch dzwoneczków, które Kakashi trzyma przy sobie. Dwoje członków, którzy zdobędą po dzwonku, dostaną lunch i zostaną geninami, zaś trzeci będzie odesłany do Akademii o pustym brzuchu. Zdeterminowany, by zdobyć dzwonek dla siebie, Naruto atakuje Kakashiego. Ostatecznie instruktor sugeruje, że członkowie drużyny mogą mieć potencjał.

Rozdział 5

Nieuwaga największym wrogiem!! (油断大敵!!, Yudan Taiteki!!)

Sasuke i Sakura ukrywają się, planując napaść na Kakashiego, gdy zdarzy się okazja. Naruto decyduje się na bezpośrednie podejście i staje przed Kakashim, planując od razu wziąć jeden z dwóch dzwonków, tak by mógł dostać coś do jedzenia. Kakashi odpycha ataki Naruto z niewielkim wysiłkiem, nie przestając czytać książki Icha Icha. Sfrustrowany tym, jak łatwo został pokonany, Naruto tworzy pewną liczbę cienistych klonów w celu pokonania Kakashiego. Klony pojmują i atakują Kakashiego, odkrywają jednak, że Kakashi był jednym z cienistych klonów Naruto.

Rozdział 6

Tylko ty, Sasuke…!! (サスケ君に限って…!!, Sasuke-kun ni Kagitte…!!)

Naruto wdaje się w walkę ze swoimi cienistymi klonami, uważając, że jeden z nich to Kakashi w przebraniu. Ku jego rozczarowaniu tak nie jest — Kakashi tylko zamienił się miejscami z jednym z klonów. Naruto szybko rozwesela się, widząc dzwonek leżący na ziemi. Podchodzi, by go podnieść, lecz zostaje przywiązany do drzewa, zanim może to zrobić. Zjawia się Kakashi i wygłasza mu wykład o oczywistych pułapkach. Sasuke wykorzystuje zaabsorbowanie Kakashiego, by zaatakować, odkrywa jednak, że to kolejna pułapka. Po odkryciu swojej lokalizacji Sasuke ucieka. Sakura, zmartwiona o Sasuke, udaje się na jego poszukiwanie, pada jednak ofiarą jednego z genjutsu Kakashiego. Kakashi wytrapia Sasuke, zauważając, że jest on jedynym, który został.

Rozdział 7

Co radzi Kakashi (カカシの結論, Kakashi no Ketsuron)

Zdeterminowany, by udowodnić, że jest lepszy niż Naruto i Sakura, Sasuke atakuje Kakashiego. W odróżnieniu od pozostałej dwójki, Kakashi ma trudności z Sasuke i potrzebuje zamknąć książkę Icha Icha, którą czytał, aby móc unikać ataków Sasuke. Kiedy Sasuke używa Uwolnienia Ognia: Technika Wielkiej Kuli Ognia, Kakashi zostaje zmuszony do przerwania zabawy i unieruchamia Sasuke. W międzyczasie Naruto wyzwala się z pułapki Kakashiego i próbuje ukraść część lunchu. Zostaje złapany w koleją pułapkę. Kakashi wzywa całą Drużynę 7 i radzi im, by zrezygnowali z zostania ninja.