FANDOM

Nazywam się Konohamaru! (木ノ葉丸だ コレ!, Konohamaru da kore!) jest 2. odcinkiem anime Naruto.

Streszczenie

Naruto zamieszcza dziwaczne zdjęcie jego osoby w swoim Formularzu Rejestracji Ninja. Trzeci Hokage mówi mu, żeby zrobił zdjęcie jeszcze raz, gdyż fotografia sprawia, że wygląda idiotycznie, lecz Naruto używa swojej Seksownej Techniki, aby go sfrustrować. Jakiś chłopiec podejmuje próbę ataku na Hokage, potknął się jednak o swój szalik. Przybywa ninja i wygląda na przejętego dzieckiem. Zauważa Naruto, utożsamiając go z Dziewięcioogoniastym Demonicznym Lisem. Dziecko twierdzi, że upadło przez Naruto, próbując odrzucić fakt, że sam się przewrócił. Naruto kłóci się z dzieckiem, lecz Ebisu mówi mu, że to wnuk Trzeciego Hokage, ujawniając, że jest to Konohamaru Sarutobi. Ebisu mówi następnie dziecku, by z nim trenowało w celu szybszego zostania Hokage, jednak chłopiec wymyka się podczas przemowy Ebisu, by podążyć za Naruto. Ebisu panikuje i szybko wychodzi. Dziecko idzie potem za Naruto przez Konohagakure, próbując uniknąć zauważenia. Po tym, jak Naruto przejrzał jego oczywisty kamuflaż, Konohamaru rozkazuje Naruto, by go trenował i nauczył go, jak powalić Trzeciego Hokage.

Po przejściu różnych stopni treningu, Naruto pyta Konohamaru, czemu ma obsesję na punkcie Hokage. Słyszy w odpowiedzi, że nikt go nie rozpoznaje i ludzie widzą w nim tylko wnuka Hokage, chce więc zostać Hokage, Naruto jednak mówi mu, że nie jest łatwo nim zostać.

Na dachach rezydencji Hokage Iruka pyta Hokage o formularz rejestracyjny Naruto. Hokage wyjaśnia wtedy, że wydał dekret zakazujący mówić o tym, że Naruto jest jinchūriki i oświadczył, że ukarze osoby łamiące zakaz. Mówi też, że Czwarty Hokage chciał, by wioska widziała w Naruto bohatera. Większość mieszkańców widzi w nim jednak samego Dziewięcioogoniastego.

Ostatecznie Ebisu odnajduje Konohamaru i Naruto. Konohamaru oświadcza, że próbuje nauczyć się sposobu na pokonanie dziadka, by móc zostać Hokage. Ebisu wyśmiewa Konohamaru, który w odpowiedzi używa na nim Seksownej Techniki. Ebisu jest nią zaszokowany. Naruto stosuje wtedy swoją Technikę Cienistego Klona. Hokage obserwuje ich w swej kryształowej kuli. Następnie Naruto przekształca klony w nagie dziewczyny, a Ebisu dostaje olbrzymiego krwotoku z nosa i pada nieprzytomny. Naruto mówi Konohamaru, że nie ma skrótu do zostania Hokage. Konohamaru odpowiada, że będą rywalami i że pewnego dnia będą walczyć o tytuł Hokage.

Ciekawostki

  • W edytowanej angielskiej wersji, gdy Trzeci Hokage i Ebisu widzą, jak Naruto wykonuje Technikę Seksapilu, krew z ich nosa jest ocenzurowana.