Nic (何も無い, Nani mo nai) jest 582. rozdziałem mangi Naruto.

Opis

Kabuto atakuje braci Uchiha za pomocą Sztuki Mędrca: Nieorganicznej Reinkarnacji powodując, że formacja jaskini atakuje ich. Używając swojego Susanoo, by ochronić Sasuke, Itachi zostaje unieruchomiony pomiędzy skałami. Gdy Kabuto odzyskuje talizman od swojego węża, w celu nadpisania umysłu Itachiego, Sasuke tworzy pierścień płomieni Amaterasu, by powstrzymać Kabuto od wykonania jakiegokolwiek działania. Wyrażając uznanie w stosunku strategii Sasuke, Kabuto mówi mu, że nie są w stanie go pokonać. Kontynuując chwalenie się swoimi osiągnięciami, stwierdza, że w stosunku do każdego żywego obecnie, stoi najbliżej Mędrca Sześciu Ścieżek i w porównaniu do niego, Uchiha są niczym. To skłania Sasuke do wydarcia się na niego, ale zostaje zatrzymany przez w pełni zregenerowanego Itachiego. Itachi mówi Kabuto, że przypomina mu siebie dawniej, choć ich dwójka bardzo się różniła. Wtedy mówi mu, że z powodu, iż nie rozumie swoich własnych ograniczeń, wartości towarzyszy i tym kim na prawdę jest, jest skazany na porażkę, jak to robił, gdy był żywy. Z tym, Kabuto odpowiada, że był tym, który nic o sobie nie wiedział i że przez całe życie, próbował znaleźć prawdziwego siebie. Po tym Kabuto wspomina swoje wczesne wspomnienia, gdy był znaleziony przez Nonō i Urushiego. Wtedy stwierdza, że przez całe życie, nie miał nic.

... więcej o „Nic
何も無い +
Brakujący obraz +
何も無い +, Nani mo nai +  oraz Nic +
Nani mo nai +