FANDOM

Ninja...!! (忍者の…!!, Ninja no…!!) jest 690. rozdziałem mangi Naruto.

Opis

Pieczętacja Kaguyi

Naruto i Sasuke pieczętują Kaguyę

Naruto i Sasuke udaje się mieć fizyczny kontakt z Kaguyą, dzięki czemu zostaje aktywowane potężne fūinjutsu Chibaku Tensei tak jak przedtem jej synowie Hamura i Hagoromo. Jej trzecie oko zostaje zasłonięte przez Słońce i Księżyc, co doprowadza do uwolnienia Ogoniastych Bestii z jej ciała. Po czym Kaguya powraca do formy Demonicznej Statuy Zewnętrznej Ścieżki, z jej ciała zostaje również uwolnione ciało Madary, ziemia zaczyna otaczać ciało Kaguyi, tworząc kolejną Satelitę. Oglądając jak jego matka po raz kolejny zostaje zapieczętowana, Czarny Zetsu, stwierdza, że będzie musiał przeczekać swój czas, by znów rozpocząć proces ponownego wskrzeszenia matki. Jednak Naruto stwierdza, że Czarny Zetsu z pewnością nie chce jej opuścić, Zetsu mówi, iż to on stworzył historię shinobi i Uzumaki nie może nic mu zrobić. Naruto jednak twierdzi inaczej, po czym wyrzuca Czarnego Zetsu wraz z ręką Kaguyi w strefę Chibaku Tensei. Ogoniaste Bestie są dumne, że zostały uwolnione i chwalą Naruto. Drużyna Kakashiego szybko orientuje się, że nie mają jak opuścić wymiaru Kaguyi. Chwilę później wszyscy zostają sprowadzeni do prawdziwego świata przez Hagoromo, który wezwał duchy wszystkich Kage i użył ich mocy wraz z Hokage, aby przywołać ich z wymiaru jego matki. Patrząc na drużynę Kakashiego, Hagoromo serdecznie im dziękuje za uratowanie świata.