FANDOM

Nonota (>ノノタ, Nonota) jest shinobiSunagakure.

Osobowość

Nonota jest raczej skłonny do paniki, stając się widocznie zmartwiony, gdy Musai poinformował go o naturze technik Toroia, po tym jak został namagnesowany.

Wygląd

Najbardziej zauważalną cechą Nonoty były zielone znaki na jego policzkach. Nosił standardowy strój odpowiadający shinobiemu z Suny z turbanem i ochraniaczem na czoło Sojuszu.

Umiejętności

Tak jak wielu ninja z Suny, Nonota potrafi posługiwać się Techniką Wiążącej Tkaniny i Notką Pieczętującą do pieczętowania wrogów. Ma także szybkie odruchy, będąc w stanie bronić się przed shurikenem Toroia.

Część II

Czwarta Światowa Wojna Shinobi: Konfrontacja

Podczas Czwartej Światowej Wojny Shinobi, on i Musai zostali zaskoczeni przez ożywionego Toroia. Musai rozpoznał Toroia i zaczął opowiadać o jego zdolnościach Nonocie, lecz zostali zaatakowani jeszcze zanim dokończył. Po tym jak Nonota został namagnesowany, Musai dokończył wyjaśnienie ku gwałtownemu lękowi Nonoty. Oboje zostają uratowani przez przybycie Killera B i Naruto Uzumakiego, który uderzył Toroia Rasenganem. Gdy Toroi zaczął się regenerować, Nonota przystąpił do zapieczętowania.

W anime, Nonota i Musai byli chwilowo podejrzliwy, zastanawiając się czy któryś z nich nie jest przypadkiem klonem Białego Zetsu, jednak uświadomili sobie, że wróg próbował zabić ich obu, co miało znaczyć że oboje są po tej samej stronie. Roześmiali się, potem Musai zażartował, wydając się być klonem Białego Zetsu, przez co Nonota, broniąc się, skaleczył go kunaiem w nos.[1]

Ciekawostki

  • Choć pozostali bezimienni w mandze, imię Nonoty pochodzi z napisów końcowych z anime.

Źródła

  1. Naruto: Shippūden odcinek 296