FANDOM

Proszę zauważyć, że jest to artykuł Naruto Wiki o tomie mangi. Jeśli szukasz artykułu o rozdziale mangi, powinieneś się skierować do Oblicza drużyny siódmej!!.
Zawartość
484 489

Oblicza drużyny siódmej!! (それぞれの第七班!!, Sorezore no Dainanahan!!) jest 52. tomem mangi Naruto.

Rozdział 484

Oblicza drużyny siódmej!! (それぞれの第七版!!, Sorezore no dainanahan!!)

Rozdział 489

W obliczu Światowej Wojny Shinobi...!! (忍界大戦へ向けて…!!, Ninkai Taisen e Mukete…!!)

Gdy Tsunade je, by odzyskać energię po wyjściu ze śpiączki, Kakashi dziękuje jej, za obudzenia się w samą porę, by powstrzymać go przed staniem się Hokage; pozycji, do której twierdził, że nie jest stworzony. Poinformował ją o wybuchu wojny i wszystkich wydarzeniach, które się stały podczas jej śpiączki. Potem lamentują, że ciągle borykają się z Klątwą Nienawiści Uchiha. Potem zwołuje naradę wojenną, w celu omówienia jak wioska będzie działać. Po otrzymaniu informacji od Sakury, że Tsunade obudziła się, Naruto świętuje powrót do zdrowia Tsunade w Ramen Ichiraku, gdy zostaje przywołany na Górę Myōboku. Zgodnie z instrukcjami Jiraiyi, Gerotora chowie się w Naruto, skutecznie dając mu klucz do pieczęci Dziewięcioogoniastego. Gdzie indziej, Kabuto po pełnej symbiozie z komórkami Orochimaru, konfrontuje się z Madarą. Ożywia wszystkich członków Akatsuki, jako zachętę, by Madara zaakceptował sojusz.