Technika współpracy, w której dwóch shinobi zwykle użytkownik i jego dziecko tworzą ogromny Rasengan do zaatakowania celu.

Użycie

Wersja Minato i Naruto

Minato oraz Naruto w trybie Ogoniastej Bestii i w Trybie Mędrca, wspólnie tworzą Rasengan wzmocniony naturalną energią a następnie wspólnie atakują przeciwnika. Atak był na tyle silny by skutecznie odepchnąć Obito, który był jinchūriki Dziesięcioogoniastego.[2]

Wersja Naruto i Boruto

Rasengan Naruto i Boruto.

Boruto zaczyna tworząc malutki Rasengan. Ściskając dłoń Boruto, Naruto następnie dodaje własną czakrę do Rasengana, tworząc olbrzymią sferę, która przewyższa ich obu pod względem wielkości. Boruto używa tej techniki by zabić Momoshikiego Ōtsutsuki uznanego przez Sasuke Uchiha za zagrożenie większe niż Kaguya Ōtsutsuki.[3]

Ciekawostki

  • W mandze i filmie Boruto technika ta została nazwana po prostu Rasenganem.
  • W powieści Boruto: Naruto the Movie, Rasengan Rodzica i Dziecka Naruto i Boruto funkcjonuje tak samo jak technika Boruto na większą skale.
  • Podczas przenoszenia swojej czakry do Rasengana Boruta, Naruto był w stanie w jakiś sposób przekazać wspomnienia z przeszłości, szczegółowo przedstawiając swoje cierpienia i zmagania, wypełniając swoje marzenie, by zostać Hokage.

Zobacz również

Źródła

  1. Strona Zapowiedzi Anime w Weekly Shōnen Jump #45
  2. Naruto, rozdział 645, strona 14
  3. Boruto: Naruto the Movie
... więcej o „Oyako Rasengan
645 (Rozdział) +
Wirująca Sfera Rodzica i Dziecka +
親子螺旋丸 +
Ofensywna +
Super Rasengan Uzumakich (超うずまき螺旋丸Chō Uzumaki Rasengan) +
Oyako Rasengan +
Anime +, Manga +, Powieść +, Gra +, Film +  oraz Film kanoniczny +