FANDOM

Pędząca błyskawica (疾走る雷, Hashiru Ikazuchi) jest 202. odcinkiem anime Naruto: Shippūden.

Opis

Naruto próbuje zaatakować Madarę, a Yamato i Kakashi rozdzielają ich. Madara chce wiedzieć, jak Naruto przekonał Nagato, podczas gdy Naruto chce dowiedzieć się czegoś o Sasuke. Madara zaczyna opowiadać im prawdę o Itachi, gdyż nie mógł opowiedzieć historii Sasuke, nie wspominając o nim.

Raikage zabija Białego Zetsu i odchodzi wraz z C i Daruim do walki z Sasuke. Samuraje zostają powiadamiani o infiltracji Sasuke i Karin ogłasza, że Taka została odkryta. Sasuke zabija wiele samurajów, a Raikage, C i Darui docierają do jego lokalizacji. Sasuke, Suigetsu i Jūgo z nimi walczą. Raikage uszkadza miecz Suigetsu i Suigetsu zaczyna walczyć z Daruim, z połową miecza. Karin mówi, że czakra Sasuke zmieniła się i zauważa, że jest gorzej niż na drugim poziomie jego Przeklętej Pieczęci. Jugo wchodzi w 2 Poziom Przeklętej Pieczęci, i krótko walczy z Raikage, który rzucił go na bok. C jest sparaliżowany przez genjutsu Sasuke, zaś Uchiha rusza na Raikage.