FANDOM

Był głową klanu Kaguya.

Przeszłość

Z powodu budzących lęk nawet w szeregach klanu Kaguya zdolności Kimimaro, mężczyzna zamknął go z dala od innych dopóki pewnego dnia, wypuścił on Kimimaro, aby pomógł w zniszczeniu Kirigakure. Po dotarciu do peryferii Kiri, rozkazał całemu klanowi wkroczenie do wioski, aby ją zniszczyć, jedynie po to, aby udowodnić wyższość swojego klanu. Choć mieli szansę na zdobycie przewagi, ostatecznie zostali otoczeni i przezwyciężeni. Wiedząc, że mogą przegrać, głowa klanu nakazał pozostałym przy życiu członkom zabawić się i zabić tylu wrogów jak to tylko możliwe, co ostatecznie doprowadziło do śmierci wszystkich członków klanu, z wyjątkiem Kimimaro.

Osobowość

Jako lider klanu Kaguya, był tak samo barbarzyńskim miłośnikiem wojny jak większość z nich. Wydawał się być dość dumny, lecz niemądry, deklarując wojnę bardziej zorganizowanemu militarnie Kirigakure, aby udowodnić wyższość swojego klanu, jednocześnie rozkazując Kimimaro nie rozmyślając nad tym i zwyczajnie śledząc jego własne instynkty. Wydawał się być też dość nieustraszony, lecz brakowało mu taktyk, gdyż po byciu otoczonym przez wroga, nakazał innym walczyć aż do śmierci i mieć z tego frajdę aż do samego końca.

Patriarcha był dość zimny w stosunku do innych członków klanu, którzy ukazywali potencjalne zagrożenie, gdyż zamknął Kimimaro w klatce wyłącznie z lęku przed jego unikatowymi zdolnościami i uwolnił go jedynie dla celów ich klanu.

Wygląd

Patriarcha posiadał bladą skórę, męskie rysy twarzy z obłędem w jego oczach, dwie, czerwone kropki na swoim czole, posiadane przez wszystkich członków jego klanu, czarne włosy związane i ułożone w dwa, ciasno związane koki oraz zygzakowy wzór na swojej czaszce.

Jego strój składał się z bluzki na długi rękaw i kimona bez rękawów na wierzchu.

Umiejętności

Choć nie ukazano go w walce, prawdopodobnie był potężnym shinobi ze względu na fakt, iż udało mu się znaleźć w gronie ostatnich, zabitych członków przez siły Kiri, z wyjątkiem Kimimaro.

Cytaty

  • (Do klanu Kaguya) "Przeprowadzimy nocny atak na Kirigakure. Ponieważ, przygotowują się do ucieczki od kolejnego incydentu, teraz jest nasza idealna okazja, aby pokazać im jacy nieustraszeni jesteśmy! Pokażmy im co to znaczy bać się klanu Kaguya!"
  • (Do Kimimaro) "Nie musisz nad tym tak rozmyślać. Po prostu udaj się do Kirigakure i zabij każdą napotkaną przez ciebie osobę! Zachowuj się zgodnie ze swoimi instynktami."
  • (Do ostatnich, ocalałych członków klanu) "Nie mamy wyboru. Musimy zabrać ze sobą tak wielu jak to tylko możliwe! Zabawmy się!"