FANDOM

Ponowne spotkanie, a wtedy (再会、そして, Saikai, soshite) jest 604. rozdziałem mangi Naruto.

Opis

Uzyskując dostęp do mocy Demonicznej Statuy Zewnętrznej Ścieżki podczas połączenia do żyjącego klona Hashiramy, imponując oryginalnemu Biały Zetsu, Spiralnemu Zetsu, który otacza Obito, udaje się przebić przez głaz zasłaniający drogę do przejścia. Przebudzony Madara pyta czy młody Uchiha wychodzi i pomimo podziękowaniu przez Obito za ocalenie życia, Madara odrzuca to i stwierdza, że gdy wróci podziękuje mu bardziej szczerze. Gdy Biały Zetsu jest przygotowany do zdalnego dawaniu klonu wskazówek, Obito zakłada płaszcz przed wyjściem. Kiedy wyrusza w kierunku lokacji przyjaciół, otrzymuje informacje o aktualnej sytuacji, dowiadując się, że Minato nie jest z nimi. Klon mówi wtedy Obito, że skoro jest słabszy od niego, byłoby lepiej gdyby pozwolił mu walczyć zamiast go, ale Obito zaprzecza temu, gdyż Kakashi ma drugi Sharingan i połączenie z nim byłoby lepsze. Gdy klon mówi mu o dodatkowym zysku z posiadania DNA Uchiha i Senju, Obito wierzy, że pada do momentu, aż zauważa gigantyczne wodne gejzery unoszące się z ziemi z powodu eksplozji. Ciągle poruszając się do tamtej lokacji, Obito zaczyna widzieć przebłyski Rin ze swojego lewego oczodołu z ręką przeszywającą jej pierś. Wierząc, że jest to nic więcej jak wyimaginowane obrazy, młody Uchiha przyśpiesza tempa, tylko by przybyć na pole bitwy widząc rękę Kakashiego przeszywającą pierś Rin.