FANDOM

Rękawica Shinobi (忍小手, Shinobigote) często skracana w nazwie jako Rękawica (小手, Kote) to "Naukowa Broń Ninja" (科学忍具, Kagaku Ningu) opracowana przez Katasuke Tōno z Drużyny Badawczej Narzędzi Ninja Konohagakure.

Opis

Jak sama nazwa wskazuje, narzędzie to jest noszone na przedramieniu. Użytkownik inicjuje jedną z technik a następnie pieczętuje ją w zwoju. Zwój następnie zostaje skurczony do wielkości pigułki i umieszczony wewnątrz Kote. Następnie, urządzenie może uwolnić zwój i użyć zapieczętowanej techniki. Używając technik transformacji natury, użytkownik wyraźnie musi użyć odpowiedniej pieczęci w pierwszej kolejności. Ponieważ użycie Kote nie wymaga czakry, użytkownik może uzyskać przewagę w walce używając normalnie technik wymagających czakry - a potem używając Kote oszczędzić własną czakrę.

Zapieczętowane Techniki

W pewnym momencie powieści Boruto: Naruto the Movie, Katasuke wystrzeliwuje salwę z rozmaitymi technikami, w tym Uwolnienie Drewna i niektóre nieokreślone techniki hiden Konohy.

Ciekawostki

  • Masashi Kishimoto myślał o takiej broni zanim rozpoczął serię Naruto. Jednakże nigdy nie mógł przedstawić jej w mandze.[2]
  • Kote są obecnie zakazane na Egzaminie na Chūnina przez siódmego Hokage, Naruto, który stwierdził, że byłoby niesprawiedliwe dla innych, którzy ciężko pracowali.

Źródła

  1. Zai no Sho, strona 38
  2. Zai no Sho, strona 54