Słabość rozpaczy!! (絶望の弱点!!, Zetsubō no jakuten!!) jest 578. rozdziałem mangi Naruto.

Opis

Po przybyciu do kryjówki Kabuto, Sasuke identyfikuje Kabuto. Yakushi usiłuje zmanipulować nim do zaatakowania Itachiego, ale Sasuke wyjaśnia, że jego celem była rozmowa z bratem i Kabuto, który teraz przybrał odzienie Orochimaru, jest jego wrogiem. Tymczasem Tsunade przedstawia moc jej nowej techniki, która pozwala na natychmiastową regenerację bez użycia ręcznych pieczęci i rzuca miecz, który przebił jej plecy na Madarę. Podczas gdy absorbuje to swoim Susanoo, Ōnoki usiłuje trafić Madarę Uwolnieniem Pyłu z zaskoczenia, ale Madara łatwo absorbuje to, oświadczając że mógł zrobić to wcześniej, ale zamiast tego wykorzystał to jako szansę do zdemoralizowania ich wizerunkiem Hashiramy. Tsunade kwestionuje jego pewność siebie, stwierdzając że Kage zmusili go do użycia drewnianego klona. Zamiast zaprzeczyć temu, Madara przyznaje że pięciu przeciwko jednemu jest dobrym wyzwaniem i tworzy dwadzieścia pięć drewnianych klonów, pięć na każdego Kage. Sasuke usiłuje zabić Kabuto, ale Itachi zatrzymuje go, wyjaśniając potrzebę odkrycia słabości Nieczystego Wskrzeszenia Świata przed uczynieniem tego. Sasuke zgadza się na współpracę pod warunkiem, że Itachi odpowie na jego pytania po tym gdy skończą, na co Itachi zgadza się, podczas gdy bracia i Kabuto przygotowują się do walki.

... więcej o „Słabość rozpaczy!!
絶望の弱点!! +
Słabość rozpaczy!! +
絶望の弱点!! +, Zetsubō no jakuten!! +  oraz Słabość rozpaczy!! +
Zetsubō no jakuten!! +