FANDOM

Sasuke Uchiha!! (うちはサスケ!!, Uchiha Sasuke!!) jest 3. rozdziałem mangi Naruto.

Streszczenie

Naruto Uzumaki, kiedy wreszcie zdał egzamin końcowy, kieruje się do akademii ninja, by zostać przydzielonym do trzyosobowego zespołu. W jego drużynie znalazła się Sakura Haruno, dziewczyna, w której Naruto jest zakochany oraz Sasuke Uchiha, osoba, którą Naruto uważa za rywala. Po tym, jak Sakura okazuje rozczarowanie po przydzieleniu z Naruto i jest szczęśliwa tylko z przydzielenia Sasuke, Naruto obmyśla plan. Podczas lunchu Naruto napada na Sasuke i związuje go, po czym używa Techniki Przemiany, by przekształcić się w Sasuke. Podchodząc do Sakury jako Sasuke, chce się dowiedzieć, co o nim myśli. Przerywa mu nagła potrzeba skorzystania z toalety, na chwilę przed możliwością otrzymania całusa od Sakury. W międzyczasie Sasuke udaje się wyzwolić. Mija on Sakurę, a ona zadręcza go, mówiąc o wspólnie spędzonym czasie kilka chwil wcześniej. Potem zaczyna obrażać Naruto i śmieje się z tego, że nie ma on rodziców. Sasuke odpiera ze złością, mówiąc, że Sakura sprawia, że czuje się on niedobrze. Uznając, że była dla Naruto zbyt podła, Sakura postanawia, że powinna od tej pory spróbować być dla niego milsza.