FANDOM

Saya (サヤ, Saya) jest kunoichi z Sunagakure. Jej partnerami są Sana i Mamushi.

Osobowość

Saya jest bardzo arogancką i sadystyczną kunoichi, jest arogancka w stosunku swoich kolegów z drużyny. Jest bardzo apodyktyczna przez co jej koledzy odnoszą się do niej "panienko" (お嬢さま, Ojō-sama), a następnie przyjmują wszystkie jej rozkazy. Ma silny kompleks wyższości wierząc, że jest silniejsza od wrogów. Kiedy ludzie kwestionują jej pogląd wchodzi w histerię. Ma silne przywiązania do swoich lalek.

Wygląd

Saya jest pokazana jako gotyk pani. Jasnoniebieskie włosy związane w dwa kucyki z grzywką. Ma na sobie czerwone fioletowe kimono, jasnoszary gorset, rękawy w fiolecie. Ma także ochraniacz na czoło, którego używa jako wstążki. Paznokcie w kolorze czarnym. Ma mocny makijaż.

Umiejętności

Wykorzystuje unikalny styl Techniki Marionetek. Jej lalki są proste i małe. Kontroluje marionetki poprzez nici czakry. Jej taktyka polega na tym, że lalka ma zabrać przeciwnikowi kawałek kosmka włosów, umożliwiając jej potem połączenia i przejęcia umysłu wroga w podobnym stylu do klanu Yamanaka. Może także zamieniać się miejscami ze swoimi lalkami.

Część II

Śladami Naruto: Ścieżki Przyjaciół

Jej zespół był jednym z niewielu, którym udało się dotrzeć do drugiej rundy. W drugiej rundzie spotkali drużynę Asumy. Saya przejęła umysł Chojiego. Ostatecznie Ino udaje się wypędzić Sayę z umysłu przyjaciela. Potem Saya planuję zrobić z nich swoich niewolników. Szybko znaleźli zespół Asumy, który był wyczerpany i zaatakowali go. Sakura pokonała jej drużynę jednym uderzeniem.

Później widzimy jak Saya z drużyną przybywa pod główny budynek.

Ciekawostki

  • Sana zwraca się do niej "starsza siostra".