FANDOM

Jest to technika, w której użytkownik koncentruje czakrę w dłoniach lub stopach używając precyzyjnej kontroli czakry i uwalnia ją w odpowiednim momencie,[1] co znacznie zwiększa jego siłę. Tsunade stworzyła koncepcje tej techniki, by zastraszać przeciwników i trzymać ich w ryzach, aby ona mogła uzdrowić rannych ninja.

Szkolenie w tej technice jest dość kłopotliwe, jak wielokrotnie można to było zobaczyć podczas treningu Sakury, pod okiem Tsunade.[2] Mimo to wyniki szkolenia są niesamowite, dając użytkownikowi tyle siły, aby łatwo niszczyć głazy lub zabić przeciwnika pojedynczym ciosem.[3]

Ciekawostki

  • Chociaż niektórzy mogą zobaczyć to jako "nadludzką siłę", technika ta jest w rzeczywistości zastosowaniem medycznego ninjutsu, która wymaga doskonałej koncentracji i kontroli czakry.
  • Należy zauważyć, że w przeciwieństwie do Sakury, Tsunade już posiada niesamowitą naturalną siłę, będąc zdolną do kruszenia kamieni w jednej ręce, pochodzącą z niczego więcej, jak z czystej mocy mięśni. Ta siła jest później podniesiona do potwornego poziomu, kiedy Tsunade używa tej techniki, co dało jej możliwość do wykonywania niesamowitych czynów, takich jak podnoszenie i zamachnięcie się mieczem Gamabunty,[4] tworzenie kraterów i szczelin w ziemi, naciskając na nią tylko piętą stopy[5] i zniszczenie klatki piersiowej Susanoo Madary[6] i jego miecza[7] oraz wysyłania przeciwników w powietrze ruchem palca z względną łatwością.

Źródła

  1. Naruto rozdział 246, strona 12
  2. Naruto rozdział 270, strony 9-10
  3. Naruto rozdział 263, strona 13
  4. Naruto rozdział 170, strony 17-18
  5. Naruto rozdział 159, strony 4-5
  6. Naruto rozdział 577, strony 3, 5
  7. Naruto rozdział 578, strona 4