FANDOM

Tajima Uchiha (うちはタジマ, Uchiha Tajima) był członkiem znanego klanu Uchiha w erze przed założeniem ukrytych wiosek.

Przeszłość

Tajima and Izuna arrive

Tajima i jego syn Izuna przygotowani do walki z Senju

Po raz pierwszy pojawia się wraz z synem Izuną po odkryciu, że jego drugi syn Madara regularnie spotyka się z Hashiramą Senju. Myśląc w tej sprawie tak samo jak jego przeciwnik Butsuma Senju, pojawia się na ich spotkaniu by wyeliminować członka Senju. Zostając odkrytym przez Butsume i Tobirame, zauważa, że myślą tak samo jak on oraz przygotowuje swój miecz.

Senju and Uchiha fights

Tajima i jego syn kontra Butsuma i Tobirama Senju

Tajima próbował zaatakować Tobirame, próbując wykorzystać jego śmierć do zachwiania determinacji Butsumy, lecz jego atak został zatrzymany przez Hashirame. Prosi Madare by przyłączył się do walki i jest zdziwiony, gdy słyszy, że młody Senju jest silniejszy od Madary. Uchiha niechętny był do odwrotu i narzekał, że nie dowiedzieli się niczego o przeciwniku, lecz zadowolony jest, że ta sytuacja pozwoliła Madarze obudzić Sharingan.

Wygląd

Tajima miał oczy ciemnego koloru oraz ciemne włosy które otaczały jego wychudzoną twarz. Nosił standardowy czarny strój z wysokim kołnierzem, tradycyjną zbroję. Stopy obwiązane miał bandażem a na to ubrane sandały. Na plecach nosił poziomo zawieszony miecz.

Umiejętności

Jako użytkownik sharingana, został obdarzony wieloma umiejętnościami, które zwiększyły jego sprawność na polu walki na tyle, że mógł się mierzyć na równi ze swoim rywalem Butsumą Senju. Nosił miecz przyczepiony do jego pleców, to może wskazywać, że używa kenjutsu.