Technika ta pozwala na transfer własnej czakry do innego człowieka.

Przegląd

Technika ta została pierwotnie stworzona przez Hagoromo Ōtsutsukiego w celu "połączenia" energii duchowej każdej żywej osoby. Jego intencją było, aby była użyta do budowania i utrzymania pokoju poprzez religię Ninshū, ale ta technika stała się kolejnym narzędziem wojny, gdy ludzkość wykorzystała czakrę do walki. Ta technika jest używana przez wielu shinobi, gdzie każdy z nich wykazał, że używa jej na różne sposoby.

Warianty

  • Niektóre osoby, jak Minato Namikaze czy Naruto Uzumaki mogli także formować przesyłaną czakrę by mogła przystosować się do specyficznego typu czakry innej osoby.[1]W innym przypadku, spowodowanym czakrą Kuramy, odbiorców pokrywa płaszcz czakry podobny do jego formy Wersji 1, chociaż bez ogonów.[2] Gdy użytkownik już prześle czakrę to może nią zdalnie sterować.
  • Katsuyu stosowała tą technikę podczas inwazji Paina, do transferowania czakry Tsunade, by uzdrowić rannych mieszkańców Konohy.
  • Tsunade znów użyła tej techniki podczas walki pięciu Kage z Madarą Uchihą, by dać Ōnokiemu trochę własnej czakry, aby mógł wykonać masywną  technikę Uwolnienia Pyłu: Rozkładu Prymitywnego Świata do pokonania drewnianych klonów Madary.
  • Zarodnikowa Technika Zetsu tworzy klony które żywią się czakrą by rosnąć, są też w stanie przesyłać czakrę do ludzi, z którymi mają kontakt. 
  • Dan Katō mógł używać tej techniki jako dusza w podświadomości Tsunade by przywrócić jej czakrę i Pieczęć Yin.
  • Jūgo może przenieść naturalną energię na kogoś dzięki jego Transformacji Mędrca.
  • Ogoniaste Bestie mogą swobodnie dzielić się czakrą z kim zechcą i jak Kurama stwierdził, jest to mniej skomplikowany proces dla nich niż dla ludzi.[3][4]

Niekanoniczne Warianty

  • Jeżeli członek klanu Aburame ma odpowiednią kontrolę to kikaichū są w stanie przenieść nagromadzoną czakrę do innych celów.
  • Grupa Magaki używała tej techniki w inny sposób. Pierwszy Nangō wysyła swoją czakrę do Bentena i Chūshina, a następnie obaj wysyłają ją, wraz z własną do Akaboshiego, znacznie zwiększając moc jego technik.

Zobacz też

Źródła

  1. Naruto rozdział 617, strona 5
  2. Naruto rozdział 616
  3. Naruto rozdział 572, strona 10
  4. Naruto rozdział 609, strony 13-14
... więcej o „Technika Transferu Czakry
424 (Rozdział) +
Uzupełniająca +
Nazwa +  oraz Kanji +
Biały Zetsu (

) +, Chōmei (

) +, Czarny Zetsu (

) +, Dan Katō (

) +, Gyūki (

) +, Hashirama Senju (

) +, Hagoromo Ōtsutsuki (

) +, Isobu (

) +, Jūgo (

) +, Karin (

) +, Katsuyu (

) +, Kokuō (

) +, Kurama (

) +, Matatabi (

) +, Minato Namikaze (

) +, Naruto Uzumaki (

) +, Obito Uchiha (

) +, Saiken (

) +, Sakura Haruno (

) +, Shukaku (

) +, Son Gokū (

) +, Tsunade (

) +, Akaboshi (Anime) +, Asura Ōtsutsuki (Anime) +, Benten (Anime) +, Chūshin (Anime) +, Futami (Anime) +, Ino Yamanaka (Anime) +, Kanna (Anime) +, Matka Karin (Anime) +, Nangō (Anime) +, Ranmaru (Anime) +, Taizō (Anime) +, Urashiki Ōtsutsuki (Anime) +, Hamura Ōtsutsuki (Film kanoniczny) +, Hinata Hyūga (Film kanoniczny) +, Hiruzen Sarutobi (Gra) +, Kakashi Hatake (Gra) +  oraz Tobirama Senju (Gra) +
Anime +, Manga +, Gra +, Film +  oraz Film kanoniczny +
Krótki +, Średni +  oraz Daleki +