FANDOM

Technika Wskrzeszenia Nieczystego Świata: Uwolnienie (穢土転生の術・解, Edo Tensei no Jutsu: Kai) jest 589. rozdziałem mangi Naruto.

Opis

Pięciu Kage patrzy z szokiem jak Madara wyzwala swoje Susanoo. Po stabilizacji konstrukcji, Tsunade pyta się czy jej dziadek naprawdę walczył przeciwko komuś, kto jest znacznie silniejszy niż pięciu Kage działających razem. Madara odpowiada mówiąc, że Hashirama był jedynym, który mógł go pokonać i stwierdza, że to dobrze, iż nie ma go tutaj, gdyż zniszczenie otaczającego krajobrazu będzie na znacznie mniejszą skale, gdy posyła Kage lecąc tylko z jednym zamachnięciem jego miecza — niszcząc górę będącą za nimi w tym procesie. Rozumiejąc jego pełną moc, Ōnoki pyta czy Madara odniósł się z nim i dość lekko w przeszłości, na co Madara mówi, że dlaczego jakikolwiek dorosły miałby walczyć poważnie przeciwko dzieciom. Niemniej jednak gdy Kage stają na przeciwko Madary, Ōnoki stwierdza, że nie wycofają się teraz, na co Madara stwierdza, że zmiażdży ich przekonania. Gdzie indziej, Itachi rozkazuje Kabuto użyć pieczęci, co rozpoczyna proces zatrzymania Wskrzeszenia Nieczystego Świata. Sasuke korzysta z tego czasu, by powiedzieć o swoim rozwiązaniu Itachiego i że zniszczy wioskę, z powodu tego co mu zrobiła przed pożegnaniem Itachiego. Gdy technika zostaje uwolniona, reinkarnowani shinobi z każdego pola bitwy zaczynają dekonstrukcję. Po zobaczeniu tego, poobijany Naruto i B dziękują Itachiemu i używają tego jako motywacji, by zakończyć również sprawę z Tobim. Przed całkowitym zlikwidowaniem, Itachi rusza w kierunku swojego młodszego brata z wyciągniętą ręką, mówiąc, że mógłby coś jeszcze zrobić.