FANDOM

Technika Zjednoczonych Sił Shinobi (忍連合軍の術!, Shinobi Rengōgun no Jutsu!) jest 363. odcinkiem anime Naruto: Shippūden.

Opis

Naruto nieco zdezorientowany oraz zaskoczony nie może uwierzyć w to co widzi. Zwraca się do Kuramy i oznajmia, że nie jest w stanie wyczuć bestii. Kurama oznajmia, że Dziesięcioogoniasty składa się głównie z energii naturalnej oraz sugeruje, że powinien wyczuć go w Trybie Mędrca. Madara oraz Obito podejmują się kontrolowania bestii. Naruto po wejściu w Tryb Mędrca usiłuje zmierzyć siłę Dziesięcioogoniastego, jest przytłoczony ogromem jego potęgi, Kurama zauważa, że jego moc jest nie do zmierzenia. Madara decyduje pozbyć się przeciwników, po czym przejść do kolejnej fazy planu. Następnie Kurama usiłuje wymyślić odpowiednią taktykę do walki z bestią. Po ataku Dziesięcioogoniastego, Kakashi umożliwia Killerowi B atak przy użyciu Kamui. B atakuje bestię przy użyciu Kuli Ogoniastej Bestii wycelowanej dokładnie w jej oko. Jednak Dziesięcioogoniasty z łatwością broni się przed tym atakiem, zwracając Kulę jednym palcem z powrotem w Killera B. Następnie Naruto broni Kakashiego przed atakiem jednego z ogonów bestii. Obito wspomina chwilę, w której uratował Hatake przed spadającymi skałami. Zauważa, że Uzumaki jest do niego bardzo podobny, dodaje jednak, że z biegiem czasu on również się zmieni. Po tym jak ogoniaste bestie wyczerpały zapas czakry, Naruto oraz Killer B wracają do swojej postaci. Uzumaki zamierza zaatakować tworząc klony, jednak kończy się na omawianiu swych ideałów z Obito. Bestia ponownie atakuje, chwilę po tym na front docierają Zjednoczone Siły Shinobi. Członkowie klanu Aburame oraz shinobi Kirigakure współpracują, by uniemożliwić przeciwnikom wykrycie ich. Wkrótce całe pole bitwy ukryte jest we mgle, jednak Dziesięcioogoniasty machnięciem jednego ze swych ogonów tworzy podmuch, który z łatwością rozwiewa całą mgłę. Naruto ze śmiałością oznajmia, że Technika Zjednoczonych Sił Shinobi jest o wiele potężniejsza niż Nieskończone Tsukuyomi. Obito twierdzi jednak, że powstrzymanie ich jest zupełnie bezcelowe, dodaje, że nawet jeśli uda im się zwyciężyć, to wkrótce pojawi się ktoś, kto pójdzie w ich ślady, Naruto jednak nie reaguje na te słowa. Tymczasem Shikaku udało się wymyślić odpowiednią taktykę i przekazać ją wszystkim shinobi na froncie. Zjednoczone Siły Shinobi przechodzą do pierwszej fazy planu, shinobi z Kumogakure zaczynają od oślepienia bestii, następnie tworzą krater, w którym unieruchomiony zostaje Dziesięcioogoniasty. Madara zauważa niesamowitą koordynację shinobi z wszystkich pięciu krajów. Shikaku nakazuje sojuszowi współpracę z Naruto, by skutecznie zaatakować Obito mimo jego zdolności do pozostawania niezmaterializowanym. Shinobi rozpoczynają atak na Obito oraz Madarę, ci jednak wciąż wierzą, że nadzieja nie istnieje. Wkrótce Dziesięcioogoniasty rozpoczyna przemianę.

Ciekawostki