FANDOM

Bell Test new

Kakashi trzymający dzwonki.

Test dzwonków jest formą egzaminu dla studentów akademii, którzy zdobyli swoje ochraniacze na czoło. Jōnin przypisany do trój-osobowej drużyny geninów może użyć tego testu by sprawdzić czy dana drużyna nadaje się, by zostać ninja czy powinna z powrotem trafić do akademii. Nie wszystkie drużyny są tak testowane, ale wiadomo jest, że taki test przeszły Drużyna Hiruzena, Drużyna Minato i Drużyna Kakashiego.

Szczegóły

W tym egzaminie każdy uczeń ma za zadanie zabrać nauczycielowi jeden z dwóch dzwonków w określonym czasie. Ponieważ tworzone są trzyosobowe drużyny wydaje się, że jedna z osób zostanie w akademii choćby nie wiem co. Jest to jednak podstęp służący do sprawdzenia czy drużyna umie współpracować. Pomijając fakt, że dostępne są tylko dwa dzwonki współpracująca drużyna powinna mieć szanse je odebrać.

Historia

  • Kiedy ten test przechodziła drużyna Hiruzena zarówno Orochimaru jak i Tsunade zdobyli po jednym dzwonku, a Jiraiya nie i za karę został przywiązany do słupa.
  • Pokazane było też, że Minato przeprowadził ten test na swojej drużynie w celu sprawdzenia ich umiejętności w walce.
  • Gdy Kakashi przeprowadzał ten egzamin ze swoimi podopiecznymi na trzecim polu treningowym, zabronił im jeść śniadania i zagroził, że przegrany zostanie przywiązany do słupa i będzie oglądał jak reszta je obiad. Kakashi o mało nie wydalił wszystkich do akademii przez ich brak współpracy, ale gdy jedli obiad podzielili się z ukaranym Naruto łamiąc przepis Kakashiego i tym samym pokazując ducha zespołu przez co nauczyciel ich przepuścił.
  • Po zakończeniu prawie trzyletniego treningu Naruto, Kakashi postanowił jeszcze raz przeprowadzić ten test ze swoją drużyną, ale bez Sasuke, aby ocenić poprawę ich umiejętności. Naruto i Sakura mieli jednak trudności z pokonaniem jōnina mimo poprawy umiejętności. Jednakże udało im się rozproszyć go przez zdradzenie zakończenia jego ulubionej książki i wtedy zabrali mu dzwoneczki.

Ciekawostki

  • W filmie Naruto Shippūden film: Spadkobiercy Woli Ognia dzwonki Kakashiego zostają uszkodzone więc jōnin daje je Naruto, Aby je naprawił. Miały one jednak służyć jako inspirujące przypomnienie powstania ich drużyny. Dały one Naruto i Sakurze determinację do uratowania Kakashiego z rąk Hiruko wbrew zasadom Tsunade.