FANDOM

Trzecia moc (第三勢力, Daisan seiryoku) jest 592. rozdziałem mangi Naruto.

Opis

Wspominając ostatnie słowa Itachiego, Sasuke zadaje sobie mnóstwo pytań na temat aspektów życia shinobi, swojego klanu, przyjaciół i na temat ich egzystencji. Akurat gdy wszedł do wnętrza jaskini Kabuto, Sasuke udaje się uniknąć spadających kamieni i głazów. Suigetsu i Jūgo pojawiają się, oświadczając, że nareszcie znaleźli Sasuke. Tymczasem na polu bitwy, pięciu Kage są ciągle zaszokowani, że Madara jest ciągle wśród nich nawet po uwolnieniu Wskrzeszeniu Nieczystego Świata, Madara woła, że po walce z nimi powinni być świadomi, że nie jest typem shinobi, który jest pod kogoś kontrolą. A także, ze byłoby hańbą ponowne przywołanie swojego kompletnego Susanoo, mówiąc, że "każdy kto je zobaczył umiera". Ōnoki woła, że muszą walczyć i pokonać Madarę, gdy Mei się poddaje. Tymczasem, podczas gdy Naruto i Killer B ciągle walczą z Tobim i jego Demoniczną Statuą Zewnętrznej Ścieżki, Naruto prowokuje Tobiego, by pokazał swoją prawdziwą twarz. Wnerwiony przez prowokacje Naruto, Tobi decyduje pobudzić Demoniczną Statuę do jego pełnej formy, gdy zaczyna wykonywać ręczne pieczęcie. W lokacji Kabuto, Jūgo stwierdza, że Anko Mitarashi jest ciągle żywa, a także mówi, że Madara jest ciągle w świecie żywych, zaskakując Sasuke. Gdy Sasuke pyta ich, dlaczego ciągle za nim podążają, Suigetsu mówi mu, że znaleźli "niezłą rzecz" i podaje Sasuke zwój, który znaleźli kryjówce w Orochimaru. Pozostając oniemiałym na chwilę z powodu tych wiadomości, Sasuke mówi, że chce spotkać się z Orochimaru; mówiąc, że Orochimaru był przezorny i nie zamierzał tak łatwo zginąć, gdy Suigetsu krzyczy z oburzeniem, że Sasuke sam go zabił. Wstając, Sasuke stwierdza, że "zamierza spotkać kogoś kto wie wszystko".