FANDOM

Proszę zauważyć, że jest to artykuł Naruto Wiki o ludzkiej postaci. Jeśli szukasz artykułu o przywołaniu Kakashiego Hatake, powinieneś się skierować do Urushi (przywołanie).

Urushi (ウルシ, Urushi) jest sierotą, która żyła w Sierocińcu Konohy. Później stał się shinobi z Konohagakure.

Przeszłość

W pewnym okresie czasu, Urushi wraz z innymi dziećmi i Nonō z sierocińca, znaleźli pod drzewem małego i rannego chłopca. Po tym jak kobieta go wyleczyła, Urushi asystował mu w powrocie do sierocińca wraz z nimi. Następnego dnia, stwierdził, że to dziwne dla kogoś nie mieć imienia i z twgo powodu Nonō postanowiła nazwać go Kabuto po hełmie, który Urushi założył na jego głowę.

Przez kolejne lata, sieroty pomagały Nonō i Kabuto w opatrywaniu ran niektórych shinobi z Konohagakure. Urushi protestował w pomaganiu im, lecz zrozumiał, że sierociniec potrzebował pieniędzy, więc posłusznie wykonał swój obowiązek.

Osobowość

Urushi jest bardzo jawnym i wygadanym chłopcem. Zostało to ukazane, gdy skarcił Kabuto, mówiąc mu aby podziękował szamance za to, że go wyleczyła. Jest także nieco prostacki, rzucając hełm na głowę Kabuto i twierdząc żeby nosił go, aby już więcej nie zranił swojej głowy. Pomimo tego, jest widocznie dobroduszną osobą, gdyż chętnie asystował Kabuto kiedy został po raz pierwszy znaleziony i zauważył, że chłopiec potrzebuje imienia. Dodatkowo, postrzega pozostałe dzieci z sierocińca za rodzeństwo i bardzo się o nie troszczy. W czasie Czwartej Światowej Wojny Shinobi, kiedy dowiedział się, że shinobi któremu opatrywał rany jest bezdomny, natychmiast zaproponował mu zamieszkanie w sierocińcu. Ponadto, pomimo swojego nieuprzejmego traktowania Kabuto, Urushi w rzeczywistości widział go jako swojego brata i z niecierpliwością czekał na jego powrót latami. To ukazuje, że jest poniekąd optymistyczny lub posiada ogromną wiarę w zdolności Kabuto, gdyż nie wydawał się rozważać możliwości śmierci Kabuto z powodu swojego zawodu.

Wygląd

Child Urushi

Urushi jako dziecko.

Urushi ma ciemne oczy i włosy oraz lekko niezgrabny nos z dużym znamieniem. Jako dziecko, nosił czapkę z trzema przypinkami, które posiadały na sobie symbol sierocińca, czarną koszulkę z białymi szortami oraz sandały. W dorosłości, Urushi nosi standardowy strój shinobi z Konohy, składający się z kamizelki shinobi i ochraniacza na głowę Zjednoczonych Sił Shinobi, który posiada te same przypinki z symbolem sierocińca, które nosił w dzieciństwie. Zapuścił także niewielką kozią bródkę.

Umiejętności

Choć niewiele wiadomo na temat zdolności Urushiego, jest co najmniej kompetentny z przeprowadzania pierwszej pomocy, której używał w przeszłości aby pomóc Kabuto i Nonō w ich obowiązkach oraz w czasie Czwartej Światowej Wojny Shinobi pomagając rannym towarzyszom na polu walki.

Część II

Czwarta Światowa Wojna Shinobi: Punkt Kulminacyjny

W czasie wojny, dorosły Urushi był widziany służąc pierwszą pomocą swojemu towarzyszowi. Odkrywając, że jest już godzina 21, stwierdził, że chciałby aby wojna się już skończyła by móc wrócić do domu i się przespać. Jego towarzysz odpowiedział mu, że chciałby mieć miejsce, do którego mógłby wrócić, na co Urushi dodał, że może zostać w sierocińcu wraz z nim. Powiedział także, że czeka na powrót swojego brata, mając nadzieje, że wkrótce wróci do domu.

Nowa Era

Wątek Sarady Uchiha

Kiedy Naruto przyprowadził klony Shina Uchihy z powrotem do Konohy, Urushi przyglądał się w milczeniu jak Kabuto przedstawia się dzieciom.

Ciekawostki

  • "Urushi" (漆) jest japońską nazwą drzewa "Laka".
  • W mandze, kiedy Urushi zadebiutował podczas Czwartej Światowej Wojny Shinobi, miał na sobie ochraniacz Konohy, co zostało później zmienione na wersję ze Zjednoczonych Sił Shinobi.