FANDOM

Yūra (由良, Yūra) był jōninem z Sunagakure a także uśpionym szpiegiem Sasoriego.

Przeszłość

Przez cztery lata służył w Radzie Suny, której zadaniem było doradzać Kazekage.

Osobowość

Mówiono o nim, że był pracowitym i lojalnym człowiekiem.[1] Choć działał na dwie strony był bardzo lojalny wobec Sunagakure, a gdy Sasori uaktywnił swoją technikę wykazał olbrzymią lojalność wobec niego.

Wygląd

Yūra to wysoki mężczyzna o czarnych włosach, które zasłaniały jego prawe oko. Miał kozią bródkę i ciemne oczy. Zazwyczaj nosił beżowy płaszcz, czarne spodnie i sandały. Na misję ubierał standardowy strój shinobi z Sunagakure.

Umiejętności

Jako jōnin i członek rady Sunagakure, Yūra był silnym shinobi. Sasori wybrał go na swojego agenta, ponieważ jego siła na tyle duża, że nakazano mu strzec bramy w pojedynkę choć było wiele jōninów a nawet ANBU.[2]

Część II

Misja Ratowania Kazekage

Naruto Shippūden Episode 16 The Secret of Jinchūriki

Śmierć Yūry

Kiedy u bram Suny pojawił się Sasori, aktywował swoje jutsu i na nowo mógł kontrolować Yūrę. Jōnin utrudniał misję ratunkową, kiedy Gaara został porwany przez partnera Sasoriego, Deidarę. Później Yūra posłużył Akatsuki jako ofiara w technice Shōten no Jutsu. Przyjął ciało Itachiego i jego zadaniem było spowolnienie drużyny Naruto udającego się na ratunek Kazekage, a także sprawdzenie ich technik i potencjalnej siły. Ostatecznie przegrał z Ōdamą Rasenganem Uzumakiego, a na końcu jego ciało zostało pożarte przez Zetsu.

Ciekawostki

  • W angielskiej wersji z dubbingiem na Disney XD, jego twarz gdy został zabity nie została pokazana.

Źródła

  1. Trzeci Databook, strona 182
  2. Naruto rozdział 247, strona 16