FANDOM

Proszę zauważyć, że jest to artykuł Naruto Wiki o tomie mangi. Jeśli szukasz artykułu o rozdziale mangi, powinieneś się skierować do Złamanie pieczęci!!.
Zawartość
438 440

Złamanie pieczęci!! (封印破壊!!, Fūin hakai!!) jest 47. tomem mangi Naruto.

Rozdział 438

Złamanie pieczęci!! (封印破壊!!, Fūin hakai!!)

Rozdział 440

Konwersacja z Czwartym!! (四代目との会話!!, Yondaime to no Kaiwa!!)

Naruto podnosi się na Czwartego Hokage, który ogłasza, że Uzumaki jest jego synem. Chłopak jest uradowany, a ojciec zabiera go do części podświadomości, gdzie Dziewięcioogoniasty ich nie zabije. Czwarty wyjaśnia, ze opracował pieczęć Naruto tak, by pojawił się, w przypadku, gdyby pieczęć została naruszona. Naruto pyta się dlaczego Czwarty zapieczętował Dziewięcioogoniastego we własnym dziecku. Czwarty odpowiada, że wierzył, iż tylko jego syn będzie zdolny opanować Demonicznego Lisa, w celu pokonania zamaskowanego mężczyznę, odpowiedzialnego za atak na Konohę szesnaście lat temu. Dyskutują na temat idei Paina na temat pokoju, a Czwarty sugeruje, że jest to produktem ery wojen, w których dorastał, coś co zamaskowany mężczyzna prawdopodobnie wykorzystuje. Czwarty zachęca Naruto do znalezienia własnego rozwiązania co do pokoju i Paina. Po przywróceniu pieczęci, znika.