FANDOM

Zakazane słowa (NGワード, Enujī Wādo) jest 269. odcinkiem anime Naruto: Shippūden.

Opis

W kwaterach głównych, lekko zaniepokojony A dyskutuje o historii Kinkaku i Ginkaku z Tsunade. Na wybrzeżu, Darui teraz z Samui i Atsuim, stoją twarzą w twarz z Kinkaku i Ginkaku, którzy wydalają swoje bronie znane jako Cenne Narzędzia Mędrca Sześciu Ścieżek. Atsui wypuszcza swój atak, ale Kinkaku używa swojego Kōkinjō, przeklinającej liny, uderzając Atsuiego w twarz. Samui również naciera, ale zostaje trafiona przez Kōkinjō. Ginkaku przecina ich dusze używając Shichiseiken, miecz, który zapamiętuje ich najczęściej używane słowa. Atsui przypadkowo mówi jego zakazane słowo i zostaje wciągnięty do Benihisago, pieczętującej gurdy. Darui, biorąc się za braci, zostaje uderzony przez Kōkinjō po odcięciu ręki Kinkaku. Samui zostaje również wessana do Benihisago, pomimo niewypowiedzenia jej zakazanego słowa. Darui rozgryza jego zakazane słowo i dochodzi do wniosku, że nie może być zbyt długo cicho bazując na tym co zobaczył na przykładzie Samui. Ginkaku wtedy stwierdza, że oszustwa i zdrada są taktykami shinobi, oświadczając że Darui jest zwykłym pionkiem szefa. Darui wspomina swoją konwersację z Raikage, gdy był zmartwiony na temat stracenia jego lewej ręki. A wtedy stwierdza, że i tak ciągle ma dwie ręce, jego i Daruiego. Pełen zdecydowania, Darui odpowiada braciom, że jest prawą ręką Raikage, nie zwykłym pionkiem. Niestety Darui przypadkowo wypowiada jego najczęściej wypowiadane słowo "wolno" i zostaje wciągnięty do Benihisago. Dzięki jego stałym przeprosinom, gdy miał już zostać w pełni wciągnięty, unika zapieczętowania, gdyż jego najczęściej wypowiadane słowo "wolno" zamieniło się miejscami z drugim "przeprosiny" i atakuje Ginkaku, zmuszając go do uniku i przypadkowego uderzenia w Kōkinjō Ginkaku. Teraz wykorzystując okazję, Darui zdobywa Shichiseiken i Benihisago, udając mu się zapieczętować Ginkaku po tym jak powiedział swoje najczęściej wypowiadane słowo "Kinkaku". Wściekły z powodu utraty swojego brata, Kinkaku transformuje się w swoją sześcioogoniastą formę jinchūriki i pustoszy Pierwszą Dywizję.

Ciekawostki

  • Kinkaku i Ginkaku byli obaj widziany z lisimi znakami na ich twarzach zanim zostali pożarci przez Dziewięcioogoniastego pomimo faktu, że otrzymali je przez wpływy lisa.