FANDOM

Zawsze będę cię kochał (お前をずっと愛している, Omae o zutto aishiteiru) jest 590. rozdziałem mangi Naruto.

Opis

Wraz z uwolnieniem Przywołania: Wskrzeszenie Nieczystego Świata, wszyscy wskrzeszeni shinobi zaczynają zanikać w filarach światła. Gdy bitwa pomiędzy Tobim i Naruto ciągle trwa, Naruto rusza na niego, stwierdzając, że jego przeciwnik jest przed nim, podczas gdy Tobi zastanawia się nad faktem, czy Kabuto został pokonany. Tymczasem, pięciu Kage zmaga się z Madarą, lecz gdy ten przygotowuje się do zadania ostatecznego ciosu swoim mieczem, Susanoo Madary nagle rozprasza się i zostaje otoczony przez wiązkę światła, powodując zastanowienie się co się stało z przywołującym. Wracając do jaskini, Itachi używa resztek swojej świadomości, by pokazać Sasuke swoje wspomnienia z masakry klanu Uchiha, pokazując mu jak otrzymał w posiadanie Sharingan Shisuiego Uchiha, decyzję liderów Konohy, by powziąć kroki przeciwko zamachowi stanu klanu Uchiha, jego spotkanie z Tobim, kończąc ostatnimi słowami Fugaku i Mikoto do Itachiego. Z odkrytą całą prawdą na temat masakry, Itachi mówi Sasuke, że nawet jeśli młodszy brat nigdy mu nie wybaczy i niezależnie co zdecyduje zrobić od tej chwili, zawsze będzie go kochał.