FANDOM

Kawaki
Kawaki Anime

(カワキ, Kawaki)

Debut
Anime Episodul 1 Boruto
Apare în Anime, Manga
Actori
Japoneză -
Engleză -
Informatii
Sex Masculin
Înălțime Manga Boruto: 183 cm
Afiliere Kara
Rang Ninja
Rang -
Familie
Jigen (Tată Adoptiv)

Kawaki (カワキ, Kawaki) este un membru al Kara și cheia pentru îndeplinirea celei mai mari dorințe a organizației.

Biografie 

În copilărie, Kawaki a fost inițial crescut doar de un bețiv care îl bătea până când Jigen la cumpărat cu o sumă mare de bani.

Personalitate 

Deși nu se știu prea multe despre personalitatea și viziunile lui Kawaki, el este extrem de agresiv cu oamenii care nu îi plac sau se opun.

Aspect

Aspect

Kawaki este un tânăr cu păr negru, țepos, ras în părți. Are un tatuaj sub ochiul stâng și cercei în sprânceana dreaptă. Mai are un sigiliu elaborat tatuat pe partea stângă a corpului său, care se întinde pe față, piept și braț și care strălucește cu o culoare roșiatică atunci când se pregătește de atac.

Abilitați

Kawaki creând un val de șoc.

Kawaki creând un val de șoc.

Kawaki este un luptător puternic, capabil să distrugă maxilarul lui Garō și zeci de marionete robotice. Chiar într-o stare epuizată puterea lui a fost suficientă pentru a respinge Echipa Konohamaru și al îndepărta pe Garō, învingându-l ușor și ucigându-l la activarea lui Kāma și ar fi ucis echipa Konohamaru cu un singur atac dacă Boruto nu ar fi folosit Kāma pentru a absorbi atacul.

Kāma 

Kawaki poate folosi Kāma, cu care este capabil să absoarbe flăcări și să provoace explozii la scară largă. Cu toate acestea, folosirea provoacă supra încălzirea corpului, lăsându-l inconștient. Trei ani mai târziu, el este capabil să-l activeze de bună voie.

Modificări corporale

Trupul lui Kawaki a suferit modificări semnificative până la nivelul sistemelor sale circulatorii și nervoase, transformându-l într-un instrument ninja științific viu.

Epilog

După distrugerea Konohăi, el și Boruto Uzumaki se înfruntă pe Monumentul Hokage distrus, unde Kawaki jură să-l înfrângă pe Boruto și spune că era shinobilor s-a terminat.