FANDOM

Legăturile pot avea orice formă
Sasuke și Sarada

(つながりのカタチ, Tsunagari no Katachi)

Informații
Episodul anterior Sentimente legate
Numărul episodului Boruto #23
Următorul episod Boruto și Sarada
Arc Arcul Saradei Uchiha
Manga Naruto Capitolul 700+9, Naruto Capitolul 700+10
Debut
Legăturile pot avea orice formă (つながりのカタチ, Tsunagari no Katachi) este episodul 23 din anime-ul Boruto: Următoarele Generații Naruto.

Rezumat

Sasuke zboară în Susanoo cu Naruto, Sarada și Chōchō spre ascunzătoarea lui Shin. În timpul zborului, Sarada se gândește la relația dintre părinții ei. Sasuke le spune că sunt aproape și îi cere lui Naruto să simtă dacă Sakura este acolo. Ajunși la ascunzătoare, Sasuke și ceilalți sunt atacați de un grup de clone Shin. Sarada și Sasuke se duc înăuntru în timp ce Naruto rămâne afara cu Chōchō. În ascunzătoare, Sakura se luptă cu Shin. La scurt timp apar și Sasuke cu Sarada. Lupta continuă cu clonele Shin trâdându-și tatăl deoarece acesta e pe cale să piardă bătălia, devenind slab. Iși fac apariția mai multe clone, unele de dimensiuni diferite. Shin încearcă să scape cu creatura sa, luând-o și pe Sakura cu el, dar Sarada intervine și omoară creatura. Lupta se sfârșește, clonele renunțând a lupta după vorbele spuse de Naruto. Acestea sunt duse la Orfelinatul Konohăi sub grija lui Kabuto. La ascunzătoarea lui Orochimaru, Karin îl ceartă pe Suigetsu pentru că a informat-o greșit pe Sarada, explicând că acel cordon ombilical era de fapt al Saradei deoarece ea a ajutat-o pe Sakura să nască. Sasuke părăsește Konoha ziua următoare. La academie, Sarada îi spune lui Boruto că vrea să devină Hokage.