FANDOM

Tehnica Clonelor Umbrei
Boruto 29

(影分身の術, Kage Bunshin no Jutsu)

Informații
Capitolul anterior Flori
Numărul capitolului 29
Arc Arcul lui Kawaki
Debut
Personaje -
Jutsu -
Instrumente -
Acesta este articolul despre capitol. Dacă vrei să vezi articolul despre tehnică, vizitează Tehnica Clonării Umbrei.
Tehnica Clonelor Umbrei (影分身の術, Kage Bunshin no Jutsu) este capitolul 29 din manga Boruto.

Rezumat

Koji se infiltrează în Konoha. Delta își amintește ce a spus Koji și crede că acesta a păcălit-o pentru a continua misiunea fără supravegherea ei. Koji invocă o broască pentru a-l căuta pe Kawaki.

Naruto se oferă să se antreneze cu Boruto, care deși se preface că nu este încântat, nu poate ascunde asta așa că sora lui îl tachinează. Naruto îl invită și pe Kawaki. Boruto atacă folosind taijutsu și clone ale umbrei. Clonele îi trezesc interesul lui Kawaki, chiar dacă acestea sunt înfrânte cu ușurință de către Naruto. Kawaki îi spune lui Boruto să folosească Kāma pentru a încerca să afle cum funcționează. Naruto e de acord că ar fi mai bine să activeze Kāma atunci când se antrenează, decât într-o luptă reală, pentru că așa ar putea afla mai multe lucruri despre asta. La finalul antrenamentului, Naruto crede că Boruto este mai puternic atunci când folosește Kāma, dar succesul său se datorează și faptului că acesta muncește mult pentru a se îmbunătăți. După o conversație cu Naruto despre cum funcționează chakra și Tehnica Clonelor Umbrei, Kawaki iese pentru a-i aduce vaza spartă înapoi lui Himawari și este zărit de Koji prin ochii broaștei pe care o invocase.