7.Takım, Kakashi Hatake önderliğinde kurulan bir Konohagakure takımıdır. Sasuke Uchiha'nın köyü terk etmesinden iki buçuk yıl sonra Kakashi, eski öğrencileri Naruto Uzumaki ve Sakura Haruno'nun öğretmenleriyle eşit hâle gelmesiyle, Kakashi Takımı'nı yeniden oluşturmak için çeşitli engelleri aştı. Daha sonraki görevlerde Yamato ve Sai'nin de takıma katılmasıyla takım liderliği Yamato'ya geçti.

Geçmişi

Naruto, Sakura ve Sasuke akademiden mezun olurken takımları güç dengesine göre oluşturuldu. Naruto, sınıfındaki en kötü öğrenci, Sakura'nın zekasından ve Sasuke'nin ninjutsu yeteneğinden, Sakura, daha fazla savaş yeteneğine sahip takım arkadaşlarından, Sasuke ise başkalarıyla birlikte çalışmayı öğrenmekten faydalanacaktı. Kakashi, gözünü Naruto'dan ayırmamak için ve animede Uchiha Klanı'nın Yıkılışı'ndan sonraki hayatıyla başa çıkabilmesi ve Sharingan'ını geliştirmesi için Sasuke'ye yardımcı olması için takım lideri olarak seçildi. Sorumlu olduğu tüm takımlara yaptığı gibi Kakashi, onları takım çalışmlasına önem verip vermediklerini ölçmek için zil testine tabi tuttu. Önceki Genin takımlarınınn aksine Naruto, Sakura ve Sasuke, testi geçtiler.

7.Takım'ın ilk görevleri D sınıfıydı, fakat Naruto bu görevlerin onlar için çocuk oyuncağı olduğunu düşünüyordu. Bu yüzden Üçüncü Hokage'ye onlara C sınıfı bir görev vermesi için baskı yaptı: Tazuna'ya Dalgalar Ülkesi'ne kadar korumalık yapmak. Göreve başladıktan sonra Tazuna'nın görev ayrıntılarında yalan söylediğini, aslında görevin genin becerilerinin çok üstünde bir A sınıfı görev olduğunu keşfettiler. Buna rağmen 7.Takım, misyona bağlı kalarak görevi tamamladılar. Konoha'ya döndüklerinde, D sınıfı görevleri yapmaya devam ettiler. Fakat performanslarından dolayı Kakashi, Chūnin Sınavları'na katılmaya hak kazandıklarına inandı.

Üçünün de, özellikle Naruto ve Sasuke'nin güç gösterilerine rağmen hiçbiri Chūnin olmayı başaramadı. Animede birkaç görev daha yaptıktan sonra Chūnin Sınavları sırasında ve sonrasında olanlar, Sasuke'nin takıma üyeliğinin kardeşi Itachi'yi öldürme hedefine ulaşmasını engellediğine inanmasına yol açtı. Konoha'dan kaçarak Orochimaru ile güçlerini birleştirdi. Sakura, onu ikna etmeye çalıştı. Naruto ise onu durdurmaya çalıştı. Kakashi tüm olanları öğrendiğinde her şey için geçti. Sonrasında Naruto, Jiraiya ile çalışmak için köyden ayrıldı, Sakura, Tsunade'nin öğrencisi oldu ve 7.Takım dağıldı.

Naruto, iki buçuk yıl sonra köye gittikten sonra Sakura ve Naruto bir " Yeniden Doğan 7.Takım (新生第七班, Shinsei dainanahan)"ı oluşturdular. Kakashi onlara başka bir zil testi daha yaptı, ama bu testin amacı yeteneklerinin ne kadar geliştiğini görmekti. Takımın ilk görevi olarak Sunagakure'ye, Beşinci Kazekage'yi Akatsuki'den kurtarmakla görevlendirildiler. Fakat Sunagakure'ye vardıklarında Kazekage Kurtarma Ekibi tarafından tekrar organize edildiler. Görevleri süresince Sasuke ile tekrar birleşme fırsatı elde ettiler ama Kakashi, kendini çok fazla yordu ve Konoha'ya döndüklerinde istirahata ihtiyaç duydu. İstihbaratı kullanmak için sınırlı zamanları olduğundan takıma Kakashi yerine Yamato kod adını taşıyan bir Anbu verildi. Gücü dengelemek için Sasuke'nin yerine de Root'tan Sai katıldı.

Yamato takımının ilk görevi

Takım,Orochimaru'nun saklanma yerlerinden birine başarıyla sızmayı başardı. Ama Sasuke'nin birkaç yıldaki gelişimi hepsinden daha fazlaydı, hiçbirinin rekabet edeceği şekilde değildi, bu yüzden kaçmasına izin vermekten başka hiçbir şey yapamadılar. Görevde Sai takımın güvenilir bir üyesi oldu ve Yamato da Kakashi'nin kendini diğer görevlere adamasıyla takımın lider rolünü üstlendi. Kakashi liderliğindeki Asuma Takımı, Akatsuki ile başka bir çatışmaya girdiğinde, Yamato onlara destek için gitti. Kısa bir süre Kakashi liderliğindeki 8.Takım ile Yamato liderliğindeki 7.Takım Sasuke'yi Itachi bulmadan önce bulmak için birleşerek "Sekiz Kişilik Takım"ı oluşturdular.

7.Takım,tekrar bir araya geliyor.

Sekiz Kişilik Takım, Sasuke'nin Akatsuki'nin pençesine düşmesini engelleyemedi. Pain'in saldırılarının ardından Sasuke'nin Akatsuki ile birlikte suç faaliyetlerinde bulunduğu haberi Konoha'ya ulaştığında, Naruto, Sasuke için Raikage'den af dilendi fakat reddedildi. O sırada Sasuke'nin eski sınıf arkadaşları, yaptıklarından ötürü onu öldürmeye ve davranışlarından kaynaklanacak karmaşayı önleyebileceklerine karar verdiler. Sakura bu işin sorumluluğunu kabul etti ancak Sai'nin bunu istemeden yapacağını düşündüğü için bu işe tek başına kalkışmayı planladı fakat bunu yapamadı ve neredeyse hayatını kaybedecek duruma geldi. Kakashi bu planı öğrendiğinde Sasuke'nin eski öğretmeni olarak Sasuke'nin haydutlaşmasını önleyemediği için bu işi kendinin yapmasını teklif etti. Naruto, 7.Takım'ı tekrar ilk defa bir araya getirme sürecinde kimse kimseyi öldürmeden müdahale etti. Naruto ve Sasuke aralarında çatışırlar fakat eşit olduklarını düşündükleri için bunu başka zamana ertelediler.

7.Takım Kaguya'yı yeniyor.

Önceki buluşmalarına nazaran Dördüncü Shinobi Dünya Savaşı'nda aynı safta yer aldılar. Sasuke bile dünyanın Sasuke bile dünyanın Sonsuz Tsukuyomi'ye kurban gitmesini istemedi. Önce On Kuyruk'a, sonra jinchūriki Obito Uchiha'ya ve Madara Uchiha'ya karşı güçlerini birleştirdiler ancak çeşitli aksiliklere ve çeşitli başarılara rağmen dünya Sonsuz Tsukuyomi, dünyayı köleleştirdi. Sasuke, Naruto, Sakura ve Kakashi'yi Sonsuz Tsukuyomi'nin etkilerinden koruyabildi fakat son bir tehditle karşı karşıya kaldılar: Prenses Kaguya Ōtsutsuki. Kakashi, Obito'nun yardımıyla bir açılış yarattı, Sakura ise onun kaçışını engelledi. Naruto ve Sasuke onu mühürlediler ve savaşı bitirdiler. Ancak Sasuke, onlarla olan ittifakının sona erdiğini, kuyruklu canavarları ve mevcut Kage'yi öldürme planlarının olduğunu belirtti. Naruto ona karşı çıktı ve daha önce erteledikleri kavgalarını ettiler. Nihayetinde ikisi de kollarını kaybettikleri yere kadar yaralandıklarında, Sasuke teslim oldu ve Naruto ile olan arkadaşlığını kabul etti.

Sasuke, Naruto ve Kakashi'nin iyi sözleri ve savaş sırasında yaptığı katkılarından dolayı affedildi. Konoha ile tekrar ittifak kurdu fakat dünyayı dolaşmak için köyden ayrıldı. Aynı zamanda Kakashi, Altıncı Hokage oldu ve Naruto, Sakura, Sai yeni roller üstlendi, 7.Takım etkili bir şekilde dağıldı. Sonraki birkaç yılda ise Naruto, Hinata Hyūga ile evlendi. Boruto ve Himawari olmak üzere iki çocukları oldu. Naruto, Kakashi gibi başarılı oldu ve Yedinci Hokage oldu. Sasuke ve Sakura evlendi, Sarada adında bir kızları oldu ve Sai'de Ino ile evlendi, Inojin isimli bir oğulları oldu.

Yıllar sonra Boruto ve Sarada, Orochimaru'nun oğlu Mitsuki ile bir genin takımı oluşturmak için bir araya geldi. Ebeveynlerin geçmişinden etkilenen Sarada, takım isimlerinin Naruto'nun verdiği 3.Takım'ın 7.Takım olarak değiştirilmesini istedi.

Görevler

Kayıp Evcil Hayvan Tora'yı Bulma

  • Düzey: D-Sınıfı
  • Durum: Başarılı

7.Takım, Ateş Daimyō'nun karısı Madam Shijimi'nin kayıp kedisi Tora'yı bulmak için görevlendirildi.

Köprü İşçisine Eşlik Etme

  • Düzey: C-Sınıfı (Aslında A-Sınıfı)
  • Durum: Başarılı

Naruto'nun daha zorlayıcı görev almak için ısrar etmesi sebebiyle 7.Takım, Tazuna'ya Dalgalar Ülkesi'ne kadar eşlik etmeyle görevlendirildi. Tazuna'nın peşinde suikastçıların olduğunu ve köprü bitene dek korumaya ihtiyaç duyduğunu keşfettiler. Ancak Tazuna, koruma hizmetleri için yeterli parası olmadığı için sadece eşlik edilmeye ihtiyacı olduğu hakkında yalan söylemişti. Görevin zorluklarına rağmen 7.Takım, başarıyla görevi tamamladı ve köprü bitene dek orada kaldı. Tazuna'yı Gatō ve adamlarından başarıyla korudu.

Shibuki'ye Eşlik Etme (ve Çöp Toplama) (Sadece OVA)

  • Düzey: C-Sınıfı
  • Durum: Başarılı

Animede OVA'da 7.Takım Shibuki'ye Takigakure'ye geri dönmesi için eşlik etmekle görevlendirildi. Varılacak yere yaklaştıklarında, Shibuki şelalenin altındaki gölün temizlenmesini de isteyerek görevi genişletti. Bu, onların bu ziyaretinin uzun sürmesini ve Suien'in istila planlarını engellemelerini sağladı.

Genmai'yi Bulma (Sadece OVA)

  • Düzey: D-Sınıfı (B-Sınıfı'na çevrildi)
  • Durum: Başarılı

Animede OVA'da 7.Takım, bir grup isimsiz ninja ve liderleri Kajika tarafından kaçırılmış Inaho Köyü'nden Genmai'yi bulmakla görevlendirildi. Kakashi onları bulduktan sonra Kakashi'yi Genmai ile birlikte grup tarafından bir mühürleme tekniği ile hapsedildi. Kajika ve ekibi Naruto ve Sasuke ile küçük bir çatışma yaptıktan sonra Sakura'yı kaçırdılar. Naruto ve Sasuke, Kajika ve ekibini yenerek onları kurtarıp, Genmai'yi bulup oğluna teslim ettiler.

Condor'a Eşlik Etme (Sadece Anime)

  • Düzey: Bilinmiyor
  • Durum: Başarılı

Animede 7.Takım, evden kaçan bir deve kuşunu köydeki talihsizliklere rağmen evine geri götürmekle görevlendirildi.

Altın Heykeli Geri Alma (Sadece Anime)

  • Düzey: Bilinmiyor
  • Durum: Başarılı

Animede 7.Takım, bir Feodal Prenses'ten çalınan altın bir heykeli geri almakla görevlendirildi. Naruto ve Sasuke heykeli geri almayı başarabilseler de, Sakura takım arkadaşlarının ellerini birbirine kıstırdı. Her ne kadar haydutları yenseler de, Naruto ve Sasuke birkaç gün daha yapışık gezmekten korktular. Her ne kadar heykel hasar alsa da, görev başarıyla tamamlandı.

Çeşitli D-Sınıfı Görevler

  • Düzey: D-Sınıfı

7.Takım, Dalgalar Ülkesi'nden döndüğünde onlara bir dizi olaysız görevler verildi; yabani otların ayıklanması, köpeklerin yürüyüşe çıkartılması, çöplerin toplanması vb. gibi. Kakashi, bu görevler sırasında ekip çalışmasının kötüye gittiğini söyledi.

Gaara'yı Durdurma/Sasuke'yi Bulma

  • Düzey: A-Sınıfı
  • Durum: Başarılı 

Bölüm 1'deki Konoha Yıkımı sırasında Kakashi, Sasuke ve Gaara'yı bulmak için Naruto, Sakura, Shikamaru ve Pakkun'u görevlendirdi. Bu Dalgalar Ülkesi'nden sonra ilk A-Sınıfı görevdi.

Pati Ansiklopedisi'ni Tamamlama (Sadece Anime)

  • Düzey: D-Sınıfı
  • Durum: Başarılı

Animede 7.Takım, Nekobaa tarafından Nekomata'nın pati izini elde etmekle görevlendirildi. Bu görev Sasuke'ye Itachi Uchiha'nın Sasuke'yle oynadığı küçük bir oyunu, tüm ninja kedilerinin pati izlerini almayı hatırlattı. Ancak daha sonradan bunun Itachi tarafından Nekomata'dan Sasuke'nin büyüdüğünde yeterince güçlenip güçlenmediğini ölçmek için yaptığı meydana çıktı.

Konoha/Suna Takım Çalışması (Sadece Anime)

  • Düzey: Bilinmiyor
  • Durum: Başarılı

Animede 7.Takım, Naruto'nun onu yenmesinden sonra farklı birine dönüşen Gaara ile Konoha ile Suna arasındaki bir grup haydutu durdurmak bir göreve gönderildiler ve iki köy Konoha'nın İşgali'nden beri ilk kez birlikte çalıştı.

Naho'ya Eşlik Etme (Sadece Anime)

  • Düzey: Bilinmiyor
  • Durum: Başarılı

Naruto ve Sakura, Ateş Daimyō'nun Naho isimli bir akrabasına Shizume Köyü'ne kadar eşlik etmekle görevlendirilir. Naho onun da eşlik etmesini ister fakat Sasuke Kakashi ile, Naho'yu daha önce kaçıran ve Naruto ve Sakura'yı yenen Sadai isminde uluslararası bir suçluyu araştırmaya gitti. Bununla birlikte Sadai Sasuke'yi ve klanına zayıf olduğunu söyleyip hakaret edince Sasuke,Kakashi onu dizginleyene dek onu ölene kadar patakladı. Naruto ve Sakura görevlerini bitirirken Sasuke Konoha'ya gitmek için yola çıktı.

Koşucuyu Koruma (Sadece Anime)

  • Düzey: B-Sınıfı (Tsunade'nin belirttiği gibi A-Sınıfı da olabilir.)
  • Durum: Başarılı

Animede 7.Takım, yarışı sırasında Idate Morino'yu korumak için görevlendirildi.

Prense ve Oğluna Eşlik Etme (Sadece Film)

  • Düzey: B-Sınıfı
  • Durum: Başarılı

Filmde 7.Takım Ay Ülkesi'nin prenslerine, Michiru ve oğlu Hikari Tsuki'ye, önceki korumalar kendilerine kötü muamale edildiğinden istifa ettikleri için, korumalık yapmakla görevlendirildiler. Tsunade, normalde bu korumalık görevini bir jōnine vereceğini söyledi ve o sırada kaçan Sasuke'nin yerine Rock Lee'yi atadı. Krallığa ulaştıktan sonra 7.Takım, iki prensi tahtın gaspçıları Bakan Shabadaba'dan ve üç gezici ninja klanından korumak zorunda kaldı. Başarıları üzerine takım, Kakashi'nin Sharingan'ını fazla kullanmasından dolayı iki hafta krallıkta kaldı.

Kazekage'yi Kurtar

  • Düzey: A-Sınıfı (Animede S-Sınıfı)
  • Durum: Başarılı

Bölüm II'nin başında Sunagakure'nin Gaara'yı Akatsuki'den kurtarması için yardım talebine Kakashi Takımı görevlendirildi. Görev süresince Akatsuki üyelerinden Sasori öldürüldü ve Gaara kurtarıldı.

Sasori'nin Ajanıyla Tanışma

  • Düzey: A-Sınıfı
  • Durum: Başarısız

Sasori'den alınan bilgiler ışığında Yeni Kakashi Takımı (Yamato liderliğindeki) Kusagakure'ye, Orochimaru'nun saflarında bir ajanla buluşmaya gitti. Onlar Sasuke'nin yeri hakkında bir ipucu bulmayı umsa da Sai'nin Sasuke'ye suikast düzenlemek gibi gizli bir görevi vardı. Sasuke'yi geri almak için saklanma yerine gizlice sızsa da kavga başladı ve Sasuke, Kabuto ve Orochimaru ile birlikte oradan ayrıldı.

On İki Koruyucu Ninja Mezarını Koruma (Sadece Anime)

  • Düzey: B-Sınıfı
  • Durum: Başarısız

Animede Kakashi Takımı ve geçici üye Sora, eski On İki Koruyucu Ninja'nın mezarlarını soyan hırzıları bulmak ve onları durdurmakla görevlendirildiler. Mezar hırsızlarını durdurmadılar ve çalınan bedenleri geri alamadılar.

10.Takım'a Yardım Etme

  • Düzey: Bilinmiyor
  • Durum: Başarılı

Naruto'nun  Wind Release: Rasenshuriken'i tamamlamasından sonra Kakashi Takımı, Akatsuki üyelerinde Hidan ve Kakuza ile savaşlarında Asuma Takımı'na yardım etmekle görevlendirildiler. Onların birleşen güçleri ikisini öldürmeye yetti.

Itachi ve Sasuke Avı

  • Düzey: Bilinmiyor
  • Durum: Başarısız

Sekiz Kişilik Takım'ın bir parçası olarak Kakashi Takımı, kayıp ninja Itachi'yi yakalamakla görevlendirildi. Bu, takımın ayrılarak bölgede Itachi'ye ait bir iz veya ipucu aramasına neden oldu. Deidara'nın intihar saldırısı nedeniyle takım yeniden birleşti ve Kiba, Sasuke'nin kokusunu buldu. Sasuke bu kadar yakındayken takımın temel görevi Itachi'yi bulmaktan Sasuke'yi bulmaya dönüştü. Akatsuki üyesi Tobi tarafından durdurulan takım, Itachi'nin Sasuke ile savaşında hayatını kaybettiğini öğrendi. Tobi ona ulaşmadan önce Sasuke'ye ulaşmaya çalıştılar fakat tekrardan Sasuke'nin izini kaybettiler.

Tsuchigumo Klanını Kinjutsu'dan Koruma (Sadece Anime)

  • Düzey: Bilinmiyor
  • Durum: Başarısız

Animede Kakashi Takımı, Üçüncü Hokage ile klan arasında yapılan bir barış antlaşmasına göre nesli tükenen Tsuchigumo klanını yasak ve yıkıcı teknikler kullanan haydutlardan korumayla görevlendirildiler.

Tonika Köyü Katliamı Hakkında Bilgi Toplama (Sadece Anime)

  • Düzey: Bilinmiyor
  • Durum: Başarılı

Animede Kakashi Takımı, Tonika Köyü katliamının nedenlerini arka planını öğrenmekle görevlendirildiler. Suçlu, yasak bir teknik olan reenkarnasyonu kullanarak Kabuto Yakushi'ye dönüştü. Takım takviye ekip olarak gönderildikten sonra hem Konoha 11'in geri kalanı hem de Kakashi ve Might Guy onların yardımına gitti ve suçlular görev sırasında ya öldürülür ya da kaçarlar, görev başarılı olur.

Prenses Kaguya'yı Yenme ve Dünyayı Kurtarma (Resmi Değil)

  • Düzey: Bilinmiyor
  • Durum: Başarılı

Tüm dünya Sonsuz Tsukuyomi'ye yakalandıktan sonra, 7.Takım, tekrar canlanmış Kaguya ile savaşmayla başbaşa kaldı. Kakashi, eski öğrencilerini tekrar topladı ve onlara son görevlerinin ne olacağına dair detaylar verdi. Stratejileri yerinde olan 7.Takım, Kaguya'ya saldırmaya başladı. Kakashi ve Sakura ile birlikte çalışan Naruto ve Sasuke, sonunda Hagoromo Ōtsutsuki'den aldıkları gücü onu mühürlemek için kullandılar.

Önemsiz Bilgiler

  • Kakashi, 7.Takım'ın orijinal üyelerinin dinamiklerinin Minato Takımı ile benzerlikler gösterdiğini belirtiyor. Öyle ki takım resimleri bile neredeyse aynı.
  • Kakashi Takımı'nın orijinal üyelerinden her biri Sannin tarafından eğitildi: Naruto, Jiraiya tarafından eğitildi, Sakura Tsunade tarafından eğitildi, Sasuke ise Orochimaru tarafından eğitildi. Ayrıca efendilerinin imza yaratıklarını da çağırabilirler: Naruto, karakurbağalarını, Sasuke, yılanları, Sakura ise salyangozları çağırabilir.
  • 7.Takım'ın üyelerinin, Hokage ofisiyle derin bağlantıları vardır:
    • Kakashi Dördüncü Hokage Minato Namikaze'nin öğrencisidir.
    • Naruto, Dördüncü Hokage Minato'nun oğludur.
    • Naruto,Sasuke ve Sakura Altıncı Hokage Kakashi'nin öğrencileridir.
    • Sakura Beşinci Hokage Tsunade'nin öğrencisidir.
    • Sakura ve Sasuke Yedinci Hokage Naruto'nun takım arkadaşlarıdır.
  • Naruto 2. Film: Büyük Çarpışma!'da Dünya'nın Derinliklerindeki Hayali Kalıntılar'da takıma Sasuke'nin yerine Shikamaru eklendi.
  • Naruto Filmi: Kar Prensesi'nin Ninja Sanatları Kitabı!!'nda takıma Sasuke yerine Rock Lee eklendi.
  • Naruto Shippūden Filmi'nde  Neji Hyūga takıma lider olarak katıldı, Lee ise Sasuke'nin yerine eklendi.