FANDOM

Ame Yetimleri, Yahiko, Konan ve Nagato'dan oluşan küçük bir arkadaş takımıdır. Bu üç arkadaş İkinci Shinobi Dünya Savaşı'nda hayatta kalmaya çalışırlar. Sannin tarafından bulunana kadar kendilerine baktılar. Sannin'den Jiraya onları bulduktan sonra çocuklara kalacak yer ve yiyecek sağladı. Aynı zamanda kendilerini savunmaları adına onlara birkaç ninjutsu öğretti.

Arka Plan

Ame orphan's approach Sannin

Yetimler Sannin'e kendilerine ninjutsu öğretip öğretemeyeceklerini soruyor.

Üç yıllık eğitimin sonucunda Jiraiya, Konoha'ya geri döndükleri için ve yetimlerin kendi geleceklerini kurtaracakları için oldukça mutluydu. Üçlünün, yaptıkları eylemler Konoha'ya ulaştığında hızla ün kazandılar. Kendilerine karşı çıkan her grup "ölürdü". Grup yeni üyeler topladı ve Yahiko liderleri oldu. Amegakure ve dünyanın geri kalanına barış getirmeyi hedeflediler. Bu grup kendini "Madara" olarak tanıtan Obito tarafınfan orijinal Akatsuki olarak bilinirdi fakat üçü şüpheci davrandılar ve Yahiko, Obito'ya onlardan uzak durmasını söyledi. Obito ise burayı onlar ideallerini anlayana kadar ve ona isteyerek gelene kadar ziyaret edeceğini söyledi.

Yahikonungrubu

İlk Akatsuki

Yetimlerin barış hayalleri, Amegakure lideri Hanzō'yu, Yahiko'nun onun yönetimini gasp etme ihtimali olması sebebiyle rahatsız etti. Üçüncü Shinobi Dünya Savaşı sırasında, Hanzō Danzō Shimura ile takım oluşturdu, Konan'ı rehin alması emrini verdi. Karşılığında ise Nagato'ya ya Yahiko'yu öldürmesi ya da Konan'ı kaybedeceğinin söylenmesi emrini verdi. Yahiko, Nagato'nun seçim yapmasına gerek kalmadan elindeki Kunai'ye atladı ve kendi ölümüne neden oldu. Hanzō ve adamları, Nagato'yu öldürmeye çalıştılar. Nagato, Shinra Tensei ile saldırıları kolayca saptırdı. Konan, Hanzō'nun patlayıcı saldırılarından yanan bacakları pahasına kurtuldu. Nagato, Hanzō'nun tüm adamlarından kurtulmak için Summonig: Demonic Statue of Outher Path'e başvurdu. Hanzō, bu saldırıdan kaçmayı başardı. Tekniğin yan etkisi olarak Nagato'nun sırtına birkaç çakra çubuğu yerleştirildi. Hanzō'nun saldırısından da sakat kaldı ve hayatının geri kalanı boyunca bir deri bir kemik kaldı. Nagato,Yahiko'nun cesedini kullanarak "Pain'in Altı Yolu" tekniğini yaratacaktı. Eski öğrencilerinin saldırıya uğradığı haberi Jiraiya'ya ulaşınca Jiraiya, hepsinin öldüğünü düşündü.

Ame Memorial

Konan'ın arkadaşları için yaptırdığı tapınak

Yahiko'nun ölümünden sonra Nagato grubu devraldı, Yahiko'nun istediği rotadan uzaklaşsa da, barışı getirme hedefi devam ediyordu. Konan ile birlikte örgütü kendi çıkarları için bir suç örgütüne çeviren Obito'ya geri döndüler. Pain'in Konoha'ya saldırısından ve Naruto Uzumaki'nin sözlerinden sonra Amegakure'nin yeni lideri oldu, aynı zamanda hayatını kaybeden arkadaşları için bir tapınak oluşturdu. Fakat Konan daha sonra Nagato'nun cesedini almak ve Rinnegan'ı çıkarmak için tapınağa giderken Obito ile savaşarak hayatını kaybetti.

Önemsiz Şeyler

  • Anime'de, Tsunade'nin Sonsuz Tsukuyomi rüyasında, üçlü kendilerini "Jiraiya Takımı" olarak adlandırdı.