FANDOM

AteşÜlkesi

Ateş Ülkesi

Ateş Ülkesi, (火の国, Hi no Kuni) en büyük ve en güçlü ülkelerden biridir ve serinin ana karakterlerinin yaşadığı ülkedir. Ülkenin hükümet lideri Ateş Daimyōsu'dur. Ateş Ülkesi, bir ninja köyünü, Konohagakure'yi, benimseyen ilk ülke oldu. Bu, zamanla diğer ülkelerin de benimseyeceği bir gelenek haline geldi. Ateş Ülkesi, ateş elementine uygun olarak genellikle aydınlık ve sıcaktır. Yüzölçümü bakımından en büyük ülke değildir fakat en büyük gizli köye sahip bir ülkedir.

Ateş Ülkesi, Yıldırım Ülkesi, Toprak Ülkesi ve Rüzgar Ülkesi ile savaştı. Bu savaşları izleyen sessiz yıllarda Ateş Ülkesi savaşın yaralarını sardı ve barışa alıştı. Bu, askeri güçlerini arttırmak için çalışan diğer ülkeler tarafından bir zayıflık olarak görüldü ve bu da Otogakure ve Sunagakure tarafından yapılan Konoha'nın Yıkımı'nı getiren faktörlerden biriydi.

Ses Ülkesi ile Ateş Ülkesi arasında çıkan Son Vadisi sürtüşmesi sonucunda Birinci Hokage ve Madara Uchiha tarafından Konohagakure kuruldu.

Konohagakure

Ana madde: Konohagakure

Konohagakure (木ノ葉隠れの里, Konohagakure no Sato,Gizli Yaprak KöyüAteş Ülkesi'nin gizli köyüdür. Beş Büyük Shinobi Ülkesi'nden birinin köyü olan Konohagakure, Hokage tarafından yönetilmektedir. Konoha, üzerinde üzerinde oyulmuş Hokagelik görevini üstlenen herkesin yüzleri olan Hokage Kayası olarak bilinen bir dağın dibinde bir ormanda derin bir yerde bulunur

Ateş Tapınağı

Ana madde: Ateş Tapınağı

Ateş Tapınağı (火ノ寺, Hi no Tera) büyük bir ninja tapınağı veya shinobi manastırıdır. Özellikle ninja tapınakları arasında popülerdir.

Önemsiz Şeyler

  • Ateş Ülkesi'nin genelde Rüzgar Ülkesi ile sınırı olduğu söylenir ancak haritalarda Nehirler Ülkesi'nin arasında olarak görünür. Haritanın yanlış olup olmadığı ya da Nehirler Ülkesi'nin başlangıçta olduğundan daha küçük olup olmadığı ise şu anda bilinmemektedir.