FANDOM

Türk popunun başarılı kadın sanatçılarından Baran Taş, albümünün ikinci klibini çekiyor. Geçtiğimiz ay çıkardığı “Ham Çökelek” albümüyle büyük beğeni toplayan Taş, albümün ikinci klibi için “Net” şarkısını seçti.

Youtube’de klipsiz olarak 1.555.025 milyon izlenme barajını geçen şarkının büyük bir ilgi görmesinden dolayı ikinci klip bu şarkıya çekilecek. Taş, Fenerbahçe’nin şampiyonluk kutlamaları konserinde bu şarkının Fenerbahçe versiyonunu seslendirmiş ve taraftarlar tarafından büyük bir beğeni almıştı. Söz ve müziği kendisi imzası taşıyan şarkının düzenlemesini ise Elif Çil yaptı. Klibin kısa süre içerisinde müzikseverlerle buluşması bekleniyor.

 “Şarkıyı Albüme Baran’ın Annesi ve Babası Koydurttu”

Baran Taş 2018 yılında İstanbul’da verdiği bir konser sonrası otelde kahvaltı yaparken Bilge Nihan ve Bahadır Tatlıöz’ü görüyor ve yanına gidiyor. Taş, Nihan’a, “Bahadır Bey, 8 yaşımdan beri söylediğim hayatımın şarkısı ‘Net’i bir kuble birlikte söyleyip, video çekebilir miyiz?” diye ricada bulunuyor. O zamanlar Taş’ın böyle bir albüm yapma fikri yokken, bu videoyu çekiyorlar.

“Ham Çökelek” albümü tamamlandıktan sonra Baran Taş’ın babası Eker Taş, “Kızım en sevdiğin şarkılardan birini koymayı unuttun.” diyerek “Net” şarkısının da albüme girmesini sağlıyor.

Kaynak: Milyon Yapım