Narutopedi
Advertisement

Baryon Modu,(重粒子モード, Barion Mōdo) Kurama ve Naruto Uzumaki tarafından erişilebilen benzersiz bir dönüşümdür.

Genel Bakış

Bu durumda, Naruto'nun saçları sivri bir hal alır ve başının her iki yanında tilki kulakları gibi görünen tüflerle uçlarında dikilir. Bıyıkları kalınlaşıyor ve her iki taraftaki üst kısımlar gözlerinin altında kıvrılıyor. Gözlerinin etrafındaki pigmentler kararıyor ve derme çatma tilki kulaklarına doğru uzanıyor ve Kurama'nın kırmızı yarık gözlerini alıyor. Giysilerinin rengi turuncuya döner ve pelerininin göğsünün üzerindeki ön kısmı altı çizgiyle çevrili siyah bir girdap kazanır. Pelerininin arkasından akan dört turuncu çakra kuyruğu ve pelerinin ucunda beş tane daha; her kuyruğun ortasından aşağı doğru burunun ortasından girdap şeklinde bağlanan siyah bir çizgi vardır.

Nükleer füzyona benzer bir süreçte Naruto'nun ve Kurama'nın çakrası yeni bir enerji türü üretmek için hammadde olarak tüketilir. Çakradaki artış, hem Isshiki'yi hem de Sasuke'yi şok etmek için yeterliydi ve ikincisi bunun muazzam olduğunu belirtti. Kullanımdayken, Naruto'nun reflekslerini, hızını ve gücünü, Isshiki'nin yeteneklerini bile aşacak kadar çarpıcı bir şekilde artırarak, Ōtsutsuki'nin siyah çubuklarını gözle görülür şekilde genişlemeden, atlatmadan ve zahmetsizce saldırıları savuşturmadan önce havadan çekmesine izin verir.

Kurama, enerji tüketiminden kaynaklanan aşırı ölüm riski nedeniyle Naruto'yu gereksiz hareketler yapmaması veya başıboş düşünceler üzerinde hareket etmemesi konusunda uyararak, Baryon Modunu mümkün olduğu kadar uzun süre etkin tutmak için yalnızca en hesaplanmış hamlelere odaklanmasını söyler. Kurama, Baryon Modunun kullanıcının ömrünü kısalttığını ve tüm çakraların birbirine bağlı olduğundan, bir rakiple temasın da ömrünü kısaltacağını belirtiyor.

Önemsiz Bilgiler

  • Baryonlar, üç kuarktan oluşan ağır atom altı parçacıklardır. En yaygın örnekler, Güneş'te füzyona giren parçacıklar olan protonlar ve nötronlardır.
Advertisement