''Benim Adım Konohamaru!'' (木ノ葉丸だ コレ!, Konohamaru da Kore!) orijinal Naruto animesinin ikinci bölümüdür.

Özet

Naruto Ninja Kayıt Formu için garip bir fotoğraf çektirir. Üçüncü Hokage fotoğrafı tekrar çektirmesini söyler. Naruto bunu reddeder, Üçüncüyü Seksi Teknik ile ikna etmeye çalışır, Üçüncü burnu kanar ve düşer. Aniden, Üçüncü’nün torunu odaya hücum ederek gelir ve Hokage ünvanı için meydan okumak ister, ama kayar ve düşer. Konohamaru, düştüğü için Naruto’yu suçlar, Naruto’yu sinirlendirir. Konohamaru, Üçüncü Hokage'nin torunu olduğu için Naruto'nun ona zarar vermeyeceğine inanarak Naruto'yu cezalandırır. Ancak Naruto umursamadığını söyler ve çocuğu yumruklar.

Naruto oradan ayrıldıktan sonra,Ebisu, Konohamaru’nun öğretmeni, Konohamaru’ya Naruto’dan küçük olduğu için onu rahatsız etmemesini,hızlıca sonraki Hokage olmak istiyorsa ona bağlı kalması gerektiğini söyler. Ebisu bunları söylerken Konohamaru fark ettirmeden Naruto’yu takip etmeye gitti. Ebisu onu göremeyince panikleyerek onu bulmaya koyuldu.

Konohagakure'de yürürken Naruto, farkedilmekten kaçınan Konohamaru tarafından takip edildi. Naruto onu farkettiğinde kılık değiştirmiş olduğunu gördü. Konohamaru bundan etkilenerek Naruto’ya onu eğitmesini söyler. İlk başta bu ilgi çekici gelmese de Konohamaru ona ‘’patron’’ diyince Naruto’nun ilgisini çeker ve kabul etmesini sağlar. Antremandan sonra, Konohamaru Naruto’ya sonraki Hokage olmak isteme sebebini açıklar. Bir sonraki Hokage olarak insanların onun Üçüncü Hokage’nin torunundan daha fazlası olarak göreceklerini söyler.

Başka yerde, Hokage’nin ofisinin çatısında, Üçüncü Hokage’nin Dördüncü Hokage’nin anıtına bakarken görülüyor. Iruka, Üçüncü’ye, Naruto’nun Genin olduktan sonra değişeceğine ne kadar çok inandığını söyler. Üçüncü’de insanların kolay kolay değişemeyeceğini söyler. Üçüncü, Naruto’ya mühürlü olan Dokuz Kuyruklu, insanların dokuz-kuyruklunun onu ele geçirebileceğinden veya Naruto’nun canavara dönüşmesinden korktuklarını söyler.

Ebisu, Konohamaru ve Naruto’yu bulduğunda Konohamaru’ya onunla gelmesini söyler, Konohamaru reddeder. Konohamaru büyükbabasını yenerek Hokage olacağını söyler, Seksi Teknik kullanır. Ebisu, Naruto yüzünden Konohamaru’nun başının belaya girmesinden endişelenir. Ebisu,Konohamaru’yu Naruto’dan uzaklaştırmaya çalışır. Naruto Gölge Klon Tekniği kullanarak Ebisu’yu durdurmaya çalışır. Ebisu, Naruto ve klonlarının Seksi Teknik etkisi altında olmasına şaşışır. Burnu kanar ve bayılır. Naruto daha sonra Konohamaru'ya Hokage olmak için bir kısayol olmadığını söyler ve rakip olacaklarını ve bir gün Hokage unvanı için savaşacaklarını söyler.

Önemsiz Bilgiler

  • Naruto'nun Ninja Kayıt Formu görüldüğünde, Ninja kodu 012607 verilmesi gerekirken yanlışlıkla 102607 verilir.
  • Bölümün ingilizce versiyonunda Üçüncü Hokage ve Ebisu, Naruto'nun Seksi Tekniği gördükleri zaman ki burun kanamaları sansürlenmiştir.